MGG schreef: ↑Gisteren, 13:26
Jeremiah schreef: ↑Gisteren, 13:17
MGG schreef:Feit is dat vanuit de GBS met de SV27 groep gepraat is. Kort daarna heeft het RD artikelen over de SV27 geplaatst. Alles stond al klaar om vlak na het gesprek gelanceerd te worden. Een slimme strategie om direct de vlucht naar voren te nemen. Dat het vlak voor de synode van de GG was, oogt ook als een strategische zet.
Misschien even deze podcast luisteren. Je praat onzin.
https://open.spotify.com/episode/3WEiyH ... de14XuMEKg
Hoop ik vanavond te doen. Welke zin(nen) zijn onzin?
Ik heb de podcast beluistert en het is voor een raadsel wat van mijn bericht onzin is.
Het RD kreeg vooraf onder embargo een persbericht dat het initiatief komt. Spruit en Schoof hebben het initiatief genomen en het NBG faciliteert het project.
Ik denk dat je doelt op dat het RD geen strategie had over de datum van plaatsing. Dat heb ik niet gezegd en niet willen suggereren. Mijn punt is dat SV27 een keus gemaakt heeft wanneer zij de media inschakelen. De heren in de podcast zeggen zelf dat het zou kunnen dat de initiatiefnemers bewust deze week kozen, maar dat zij dit niet weten.
Treurig dat de Tukkereditie tot zoveel verwijdering zorgde dat ds. Tukker niks meer van ds. Vergunst wou weten. Wel mooi dat dat ds. Tukker verzoening wou komen toen ds. Vergunst op sterven lag. Het is heel laat, maar beter laat dan nooit. Hopelijk blijven zulke heftige ruzies de betrokken dit keer bespaard.