Bodie Thoene; De kronieken van Sion.
Ik heb het maar weer eens gepakt om de ontstaansgeschiedenis van Israël nog eens te overdenken.
Indrukwekkende serie.
Welk boek ben jij nu aan het lezen?
- Johann Gottfried Walther
Re: Welk boek ben jij nu aan het lezen?
Ledeboerianen en kruisgezinden. Een kerkhistorische studie over het ontstaan van de Gereformeerde Gemeenten (1834- 1927).
Drs.H A Hofman
Drs.H A Hofman
"Zie, de Heere is gekomen met Zijn vele duizenden heiligen, om gericht te houden tegen allen, en te straffen alle goddelozen onder hen, vanwege al hun goddeloze werken, die zij goddelooslijk gedaan hebben, en vanwege alle harde woorden, die de goddeloze zondaars tegen Hem gesproken hebben"
- Dodo
Het leven van Pi.
Heel bekend boek, ik was er ooit in begonnen maar kwam niet verder dan het begin. Nu werd het me warm aanbevolen, dus ik zal doorbijten. Het begin is nogal filosofisch. Wel interessant. Hoe belangrijk is vrijheid voor dieren? Zou een olifant of leeuw liever in een goede dierentuin leven dan in vrijheid in Afrika?
Heel bekend boek, ik was er ooit in begonnen maar kwam niet verder dan het begin. Nu werd het me warm aanbevolen, dus ik zal doorbijten. Het begin is nogal filosofisch. Wel interessant. Hoe belangrijk is vrijheid voor dieren? Zou een olifant of leeuw liever in een goede dierentuin leven dan in vrijheid in Afrika?
Ben benieuwd wat je na het volledig doorlezen er van vindt!Dodo schreef: ↑Gisteren, 11:55 Het leven van Pi.