Hoe was je zomer? (2025)

Job

Re: Hoe was je zomer? (2025)

Bericht door Job »

Herman schreef: 25 aug 2025, 12:36
Maanenschijn schreef: 25 aug 2025, 12:18 Enthousiast zingende gemeente.
Dat was wel een ervaring. We waren tweemaal bij een Franse dienst van een mennonieten gemeente. De dienst was ingericht als een evangelische dienst, dus met één iemand die de dienst leidt en een ander die preekt. De muziek was helaas karig. Ze verdwaalden voortdurend in de refreinen en dergelijke en mijn frans is niet goed genoeg om even lekker met volle borst mee te zingen. Wel aardig is dat iedereen je een hand komt geven.
Natuurlijk flauw, maar ik moest toch even gniffelen om jou die niet met volle borst kon meezingen :)
Marijn_M

Bericht door Marijn_M »

Mijn zomer was een beetje anders dit jaar. Ik moest wat inleveren en meer op halve kracht vooruit, dus bewust goede keuzes maken. Maar daardoor heb ik ook extra kunnen genieten van de gewone dingen – en dat was eigenlijk ook heel mooi. En de zomer is nog niet om. Het mooiste deel komt nog
-DIA-

Bericht door -DIA- »

Ik weet niet of ik dat moet zeggen. Nee ik hoef natuurlijk niets. Maar er is wel wat te zeggen over deze zomer.
Het is de eerste zomer dat ik bijna niet meer buiten kan komen. Wandelen deed graag, maar houd het nog een klein stukje vol, en dan ben ik 'op'. Het is zeker niet makkelijk, want mijn geest wil nog wel van alles, maar mijn lichaam krijg ik niet meer mee...
© -DIA- 33.965 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Plaats reactie