In hoeverre heeft de praxis van de douane iets met meneer Trump te maken?KDD schreef: ↑Gisteren, 12:00 Met andere woorden, als ik je goed begrijp, kan niets positiefs van president Trump komen en is hij verantwoordelijk voor alles wat negatief is.
Nog een opmerking: ik ben vanochtend door de Amerikaanse douane gegaan en het was een prettige ervaring. De douanebeambte en ik hebben samen gelachen om de moeilijkheid om de straatnaam uit te spreken van waar ik ga verblijven. Het was een zeer ontspannen ervaring. We zullen zien hoe de douane ervaring zal zijn als ik eind deze week een klein West-Europees land binnenkom.
Presidentsverkiezingen USA 2024
Re: Presidentsverkiezingen USA 2024
Re: Presidentsverkiezingen USA 2024
Je moet een paar pagina's terug scrollen om mijn post te begrijpen.Zita schreef: ↑Gisteren, 21:06In hoeverre heeft de praxis van de douane iets met meneer Trump te maken?KDD schreef: ↑Gisteren, 12:00 Met andere woorden, als ik je goed begrijp, kan niets positiefs van president Trump komen en is hij verantwoordelijk voor alles wat negatief is.
Nog een opmerking: ik ben vanochtend door de Amerikaanse douane gegaan en het was een prettige ervaring. De douanebeambte en ik hebben samen gelachen om de moeilijkheid om de straatnaam uit te spreken van waar ik ga verblijven. Het was een zeer ontspannen ervaring. We zullen zien hoe de douane ervaring zal zijn als ik eind deze week een klein West-Europees land binnenkom.