Je hebt helemaal gelijk, het is ook een moeilijk vraagstuk in een snel veranderende maatschappij en wil niet dat je kinderen buitengesloten worden, een absoluut nee heeft geen enkele zin, je kinderen actief laten meedenken hierover en zelf het goede voorbeeld geven is een eerste stap, en zo kun je nog verder gaan, gelukkig zijn er kerken die hierin een adviserende rol spelen en waar je met je vragen bij terecht kan, het feest is er en hoe gaan we hier mee om. Idd moeilijk Merel.merel schreef:Ik denk eerlijk gezegd dat GGL mijn bericht wel degelijk begrepen heeft, maar weinig compassie heeft tav kinderen. Hij meent dat als het theoretische riedeltje opgehoest wordt dat het dan klaar is. Alleen zo werkt het niet in de opvoeding.HersteldHervormd schreef: ↑29 okt 2024, 13:50Ik denk vooral dat men elkaar niet goed begrepen heeft.merel schreef: ↑29 okt 2024, 13:40Precies en zo wordt het weer van een mug een olifant gemaaktHersteldHervormd schreef: ↑29 okt 2024, 07:42 Zie mijn bericht naar gg lid. Het begrijpen van is niet gelijk aan het accepteren en zelfs toelaten. Daar zit voor mij de nuancering.
Ik las in het bericht van gg lid ook meer dan dat er stond.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk