De jonge Kersten.
De anderen waren allen eerst ouderling in Goed
Wie is het?
Re: Wie is het?
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Dat was -afgezien van jouw vader- ook gewoon algemene ontwikkeling, toch?
Door ds Doornenbal en de krant te lezen
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
-
- Verbannen
Dat weet ik uit mijn hoofd. Het is wijlen ds. J.W. Kersten.Arja schreef: ↑29 aug 2024, 14:33 Mijn vader luisterde graag naar een dominee (GerGem), waar hij veel van leerde. Ik deel een beetje het profiel hieronder:
Deze dominee, geboren vóór 1920, overleed onverwacht toen hij nog net geen 45 was. Hij studeerde rechten aan de Universiteit Utrecht en werd na zijn opleiding predikant, diende 2 gemeentes. Hij was docent aan de Theologische School (GerGem) en stond bekend om zijn passie voor het onderwijs. Ondanks zijn korte leven en bediening, liet hij een diepe indruk achter.
Wie is het?
Knap hoor. Ik moest de feitjes opzoeken op Internet. Ik heb alleen maar een paar boeken van dee dominee.GerefGemeente-lid schreef: ↑29 aug 2024, 14:57Dat weet ik uit mijn hoofd. Het is wijlen ds. J.W. Kersten.Arja schreef: ↑29 aug 2024, 14:33 Mijn vader luisterde graag naar een dominee (GerGem), waar hij veel van leerde. Ik deel een beetje het profiel hieronder:
Deze dominee, geboren vóór 1920, overleed onverwacht toen hij nog net geen 45 was. Hij studeerde rechten aan de Universiteit Utrecht en werd na zijn opleiding predikant, diende 2 gemeentes. Hij was docent aan de Theologische School (GerGem) en stond bekend om zijn passie voor het onderwijs. Ondanks zijn korte leven en bediening, liet hij een diepe indruk achter.
Wie is het?