Wat fijn dat ze nog uithuizig is, moedig ook!
Wat doen we vandaag?
Re: Wat doen we vandaag?
- J.C. Philpot
Dank. Veilig aangekomen.Ambtenaar schreef: ↑09 aug 2024, 08:02Goede reis.J.C. Philpot schreef: ↑09 aug 2024, 02:05 Helaas niet veel geslapen vanwegende jankende hond van hiernaast. Nu tijd om op reis te gaan.
Wifi en data is slecht, dus weinig RF.
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.
George Whitefield
George Whitefield
Is je dochter toch beter af met haar sms'en..J.C. Philpot schreef: ↑09 aug 2024, 16:43Dank. Veilig aangekomen.Ambtenaar schreef: ↑09 aug 2024, 08:02Goede reis.J.C. Philpot schreef: ↑09 aug 2024, 02:05 Helaas niet veel geslapen vanwegende jankende hond van hiernaast. Nu tijd om op reis te gaan.
Fijne vakantie!
Slechte wifi begrijp ik, maar wat bedoel je met slechte data?J.C. Philpot schreef: ↑09 aug 2024, 16:43Dank. Veilig aangekomen.Ambtenaar schreef: ↑09 aug 2024, 08:02Goede reis.J.C. Philpot schreef: ↑09 aug 2024, 02:05 Helaas niet veel geslapen vanwegende jankende hond van hiernaast. Nu tijd om op reis te gaan.
- J.C. Philpot
Ik bedoel inderdaad 3/4/5g verbinding. Bedankt allemaal. Het is een mooie plek die we hier hebben.
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.
George Whitefield
George Whitefield
- Maanenschijn
Fijne vakantie.J.C. Philpot schreef:Dank. Veilig aangekomen.Ambtenaar schreef: ↑09 aug 2024, 08:02Goede reis.J.C. Philpot schreef: ↑09 aug 2024, 02:05 Helaas niet veel geslapen vanwegende jankende hond van hiernaast. Nu tijd om op reis te gaan.
Wij zijn gisteren/vannacht thuis gekomen.
Wie lege handen heeft, kan ze altijd vouwen.
Wij ook, vanmorgen alweer vroeg op pad naar mijn ouders.
Insgelijks. Hier aan de Franse kust. Het is hier prachtig.
Ik vertrek morgenvroeg om 0400. Dan ruim 1400 km voor de boeg.
- FlyingEagle
Goede reis, en sterkteAmbtenaar schreef:Ik vertrek morgenvroeg om 0400. Dan ruim 1400 km voor de boeg.

Vandaag een dagje naar het dolfinarium geweest. Hele dag rond gehobbeld en toch ‘maar’ 950 stappen gezet vandaag.
Vanavond naar de hei. Zó mooi.

Goede vakantie allen! Ik hoop maandag naar een Grieks eiland te vliegen.
Zalig is de mens, welken de Heere de zonden niet toerekent.
Een uurtje in de Flipjes en dan met dochter naar de dermatoloog. Die dus op zaterdag werkt…. Donderdag verwijzing, vrijdag belletje, zaterdag afspraak
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.