Nee, maar het kan altijd. 25 jaar is een lange tijd. Dat iedereen bij Rutte doet alsof hij niet zou stoppen kan ook over Van der Staaij gezegd worden. Tot Van der Staaij een epifaan moment krijgt en zegt: ik stop.Job schreef: ↑25 jul 2023, 19:16Zonder twijfel ja. De man begint eenzelfde aanzien te krijgen als Van der Staaij, en echt niet alleen binnen de SGP. Dhr. Bisschop is ook een prima kamerlid, maar geeft zijn twittermond (X-mond) wat vaker een duw, wat hem een beetje een populistisch tintje geeft.
Is er eigenlijk onzekerheid bij jullie over of Kees van der Staaij nog door wil?
Valt het kabinet of valt het kabinet niet?
Re: Valt het kabinet of valt het kabinet niet?
De beste man zit al 25 jaar in de kamer. Dat is best een aanslag op je (gezins)leven.
Maar ik hoop dat hij nog doorgaat
Maar ik hoop dat hij nog doorgaat
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
-
VdStaaij doet al jaren goed wat van hem verwacht wordt en is niet omstreden. Er lijken me geen politieke redenen om op te stappen.
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
Die snap ik niet.
Doe zoveel mogelijk niet meer mee / ben aan het afbouwen naar inactief
Dat vind ik niet. Hij is weliswaar van een kerkverband op het uiterste van het politieke spectrum, maar zijn uitlatingen zijn vrij gematigd. Ik zie geen kerkpolitieke redenen om op te stappen.
Er zijn al vaker voorkeuracties vanuit een kerkverband geweest omdat de hervormde kandidaat te licht werd bevonden dus het kan zeker
-
2e kamer
OGG
GGiN
HHK
1e kamer
HHK
GG
EU
PKN
Voor de kerkpolitiek ontbreekt de CGK en de GG is ondervertegenwoordigd.
(Neem dit niet te serieus
)
OGG
GGiN
HHK
1e kamer
HHK
GG
EU
PKN
Voor de kerkpolitiek ontbreekt de CGK en de GG is ondervertegenwoordigd.
(Neem dit niet te serieus

Ik zal mij kandideren als lijsttrekker. De CGK is te lang afwezig geweest.

Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
-
Defensie krijgt momenteel veel aandacht, dus dit is het perfecte moment voor kolonel Huisman

Bisschop vind ik juist totaal niet sterk. Matige onderbouwing, onbeholpen grapjes, zwak ondervoorzitterschap. Van mij mag hij wel met pensioen.Job schreef: ↑25 jul 2023, 19:16Zonder twijfel ja. De man begint eenzelfde aanzien te krijgen als Van der Staaij, en echt niet alleen binnen de SGP. Dhr. Bisschop is ook een prima kamerlid, maar geeft zijn twittermond (X-mond) wat vaker een duw, wat hem een beetje een populistisch tintje geeft.
Is er eigenlijk onzekerheid bij jullie over of Kees van der Staaij nog door wil?
Yes Zie o.a. De wiki pagina van v.d Vlies