Dat gebeurt juist wel. Maar voel je goed bij het wegzetten van kwetsbare meisjes/vrouwen.DDD schreef: ↑12 jul 2023, 00:07Primair betekent niet hetzelfde als volkomen. Dat wist je ook vóórdat ik het opschreef, maar ik vermeld het toch maar. Niemand poetst hier andere verantwoordelijkheden weg.huisman schreef: ↑11 jul 2023, 23:28Vind het toch wel ontzettend triest dat de verantwoordelijkheid volkomen gelegd wordt bij de vrouw. Sommigen worden zelfs tot abortus gedwongen door hun partner of beter gezegd hun bezitter. Veel vrouwen zitten in een kwetsbare positie en zien geen andere uitweg.DDD schreef: ↑11 jul 2023, 22:30 Ik denk dat Geytenbeekje een terecht punt probeert te maken. D66 is niet vóór abortus. Maar is vóór zelfbeschikkingsrecht van de vrouw en voor de mogelijkheid tot abortus. D66 is niet tegen abortus.
Daarmee is er een duidelijke verantwoordelijkheid voor de stemmers op deze partij. Maar de primaire verantwoordelijkheid ligt bij de vrouw die de ingreep laat plaatsvinden.
Dat is toch geen onbegrijpelijke nuancering?
Diegenen die deze moord faciliteren zijn zeer verantwoordelijk en daar behoort zeker D66 toe.
Je leest weinig geschiedenis waarschijnlijk maar ik ken talloze voorbeelden van jouw redenatie. Allemaal slechte!