Je heb haar acties als verkenner nog in beeld?
Valt het kabinet of valt het kabinet niet?
-
Re: Valt het kabinet of valt het kabinet niet?
Ik heb ook wel enige sympathie voor mevr Kaag. Vergeleken met Pechtold dan..
Ik vind haar taalkleed een verademing. Daar kan de SGP nog een voorbeeld aan nemen.Maanenschijn schreef: ↑11 jul 2023, 12:45 Ik denk dat Kaag door opvoeding en verblijf in buitenland wat verder van de doorsnee Nederlandse maatschappij afstaat.
Dat komt ondermeer tot uiting in haar taalkleed.
Ze komt op mij arrogant en hautain over. Maar ik denk dat ze dat niet is en wel verbinding probeert te zoeken. En ook een beetje geleefd wordt door een D66 partijcultuur waarin ze niet helemaal past.
Ik vind Caroline ook sympathiek, maar die staat veel verder van mij af in haar gedrag en uitstraling, en ook in haar opvattingen trouwens. Dat speelt natuurlijk ook een rol.
Ik durf het bijna niet hardop te zeggen maar ik ook.
Het lijkt mij een keurige, vriendelijke vrouw.
Verdrietig dat D66, en ik denk zij dus ook, van die vreselijke anti Bijbelse opvattingen heeft.
Dat begrijp ik dan weer wel.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Mooi dat je dit deelt. Dank. Al kan ik er weinig mee en begrijp ik ook niet hoe zij denkt, het is op z'n minst een sympathiek verhaal.
Een sympathiek verhaal, maar is het ook waar? Dat is volgens mij een terechte vraag, gezien het feit dat de armoede in Nederland aan het toenemen is, om maar wat te noemen.
Ze is ook in het programma Adieu God geweest. Kwam ze ook best aardig over. Haar probleem is dat ze niet tegen het politieke debat en tegenstand kan. Dan wordt ze narrig en komt ze arrogant en hautain over. O.a. Nijboer (PvdA ) en Omtzigt hebben haar tijdens verschillende financiële debatten alle hoeken van de tweede kamer laten zien. Daar kan ze niet tegen. Dat maakt haar ongeschikt voor de politiek en ik verwacht dat ze zelf deze conclusie binnenkort zal trekken en zal verdwijnen uit de politiek.Ad Anker schreef: ↑11 jul 2023, 15:00Mooi dat je dit deelt. Dank. Al kan ik er weinig mee en begrijp ik ook niet hoe zij denkt, het is op z'n minst een sympathiek verhaal.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Goed voorbeeld doet goed volgen zegt het spreekwoord. Mij verbaast de toon waarmee ik - en anderen - worden vermaand in ons spreken over onze politiek leiders.
Daarnaast verbaast mij het onderscheidend vermogen. Een leugenaar kan prima heel aardig zijn. Een dief een harde werker.
En Rutte is een fenomeen. En een leugenaar. Dat laatste mag niet gezegd worden want Rutte is een fenomeen......
Daarnaast verbaast mij het onderscheidend vermogen. Een leugenaar kan prima heel aardig zijn. Een dief een harde werker.
En Rutte is een fenomeen. En een leugenaar. Dat laatste mag niet gezegd worden want Rutte is een fenomeen......
Nou Wim, geef eens een lijstje bewezen leugens van dit fenomeen.
- Maanenschijn
Kom Ad, jij als maatschappelijk betrokken persoon kan daar toch wel wat bij bedenken.
Integriteit gaat ook over het vermijden van schijn. Dan is bewijs niet altijd maatgevend.
Integriteit gaat ook over het vermijden van schijn. Dan is bewijs niet altijd maatgevend.
Wie lege handen heeft, kan ze altijd vouwen.
Dat hoeft ook niet, punt is dat ze gelovig is. De wijze waarop ze daar invulling aan geeft, zal binnen de reformatorische wereld weinig herkenning zal oproepen. Maar dat vind ik van ondergeschikt belang.
Want je vindt haar invulling wel terug in de Bijbel? Leider van een partij die op ethische vragen antwoorden geeft die rechtstreeks tegen Gods Woord ingaan kan samengaan met geloof?
Abortus rechtvaardigen en zelfs zo willen verankeren dat het tot de rechten van de mens gaat behoren kan toch nooit met geloof samengaan?
Al vaker gezegd maar jij schijnt een vijandsbeeld te hebben richting reformatorisch Nederland en een sympathie voor anti-christelijke geluiden.