DDD schreef:Ach. Er zijn ook mensen die hem niet lezen 'op doktersadvies'. Dan is dat wel zo verstandig. Ik wind mij niet zo snel op. Maar ik moet ook zeggen dat je er inhoudelijk weinig aan mist. Ik vind het belangrijk om bij te houden wat de redactie de gemeenteleden wil voorhouden, maar voor geloofsopbouw kun je mijns inziens beter de Elisabethbode of de Waarheidsvriend lezen of De nieuwe koers.
Een decennia of twee geleden was de Saambinder voor een GGK’er spannende lectuur. Wij werden toen regelmatig allerlei ketterijen toegedicht. Vond dat wel aardig. Tegenwoordig vind ik de SB een kleurloos blad.
Trouwens twee van de drie die jij noemt vind ik onleesbaar en vaak ergerlijk. De Waarheidsvriend lees ik nooit en kan ik dus niet beoordelen.
In mijn eigen kring vind ik de Wekker niks en Bewaar het Pand heeft ook wat verbetering nodig. Er zijn onlangs wat jongere predikanten toegetreden in het bestuur dus wie weet.
Nog steeds springt de Wachter Sions er bovenuit. Niet met alles eens maar wel het meest stichtelijke blad.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.