Wat doen we vandaag?
Re: Wat doen we vandaag?
Alleen zijn.... en meeluisteren met Kerstzang vanuit de Zuiderkerk
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Zouden vanavond met de familie uit eten gaan. Vanwege diverse zieken nu thuis. Rustig voorbereiden op morgen.
- FlyingEagle
In de wachtkamer bij de weekendtandarts. Woensdag een kies gevuld, nu gruwelijk veel pijn in m’n kaak, niet te harden gewoon. Het wordt alleen minder als ik fysiek wat aan het doen ben en ibuprofen helpt een klein beetje. Met de kerstdagen voor de deur zag ik het niet zitten om tot dinsdag te wachten.
Zal wel een duur grapje worden..
-
Je weet dat een echte man geen verdoving neemt héFlyingEagle schreef:In de wachtkamer bij de weekendtandarts. Woensdag een kies gevuld, nu gruwelijk veel pijn in m’n kaak, niet te harden gewoon. Het wordt alleen minder als ik fysiek wat aan het doen ben en ibuprofen helpt een klein beetje. Met de kerstdagen voor de deur zag ik het niet zitten om tot dinsdag te wachten.

Sterkte
- FlyingEagle
Dankjewel. Dan maar geen echte manGeytenbeekje schreef:Je weet dat een echte man geen verdoving neemt héFlyingEagle schreef:In de wachtkamer bij de weekendtandarts. Woensdag een kies gevuld, nu gruwelijk veel pijn in m’n kaak, niet te harden gewoon. Het wordt alleen minder als ik fysiek wat aan het doen ben en ibuprofen helpt een klein beetje. Met de kerstdagen voor de deur zag ik het niet zitten om tot dinsdag te wachten.
Zal wel een duur grapje worden..![]()
Sterkte

- FlyingEagle
Viel nog mee. De vulling van afgelopen woensdag was niet ver genoeg gepolijst en die zet druk op de zenuw. Nu hebben ze het gepolijst en het voelt al wel veel beter, behalve de pijn maar dat moet de komende dagen minder worden
Fijn! Spoelen met jenever en een goede nacht slapen.
Hoop voor je dat het een mooi kerstfeest niet in de weg staat
Hoop voor je dat het een mooi kerstfeest niet in de weg staat
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
-
Sterkte DIA! Ik hoop toch dat je het 'eenzaam maar met God gemeenzaam' mag ervaren of mag gaan ervaren!-DIA- schreef:Alleen zijn.... en meeluisteren met Kerstzang vanuit de Zuiderkerk
Zojuist naar de kerstnachtdienst geweest in de Eusebiuskerk. Prachtig klokgelui na afloop, en ook een verrassend bijbelse preek.
Meekijken met de kinderkerstdienst. Helaas deze kerstdagen een kind met erg hoge koorts. Het blijft allemaal erg hangen deze weken.
Beterschap voor jullie kind @Zeeuw!Zeeuw schreef:Meekijken met de kinderkerstdienst. Helaas deze kerstdagen een kind met erg hoge koorts. Het blijft allemaal erg hangen deze weken.
Dank je. Het is, hoor ik op veel plekken, een aanhouden van ziek zijn, weet iets beter, weer terugvallen etc. Zaterdagnacht boven de 40 graden, dat was toch een beetje veel. In de ochtend gelukkig weer gezakt.Terri schreef:Beterschap voor jullie kind @Zeeuw!Zeeuw schreef:Meekijken met de kinderkerstdienst. Helaas deze kerstdagen een kind met erg hoge koorts. Het blijft allemaal erg hangen deze weken.
Herkenbaar! Bij ons ook een kind dat al vanaf maandag koorts ziek is met 5 dagen hoge koorts. Sinds gisteren komt hij af en toe de bank weer af om te spelen.Zeeuw schreef:Dank je. Het is, hoor ik op veel plekken, een aanhouden van ziek zijn, weet iets beter, weer terugvallen etc. Zaterdagnacht boven de 40 graden, dat was toch een beetje veel. In de ochtend gelukkig weer gezakt.Terri schreef:Beterschap voor jullie kind @Zeeuw!Zeeuw schreef:Meekijken met de kinderkerstdienst. Helaas deze kerstdagen een kind met erg hoge koorts. Het blijft allemaal erg hangen deze weken.
Ja, vanmorgen beetje playmobile gespeeld. Maar na 10 minuten weer klaar. Dat is nu echt al een maand op en af. Volgens de huisarts een heel duidelijk gevolg van de geweldige Corona-isolatie/elkaar te weinig zien.merel schreef:Herkenbaar! Bij ons ook een kind dat al vanaf maandag koorts ziek is met 5 dagen hoge koorts. Sinds gisteren komt hij af en toe de bank weer af om te spelen.Zeeuw schreef:Dank je. Het is, hoor ik op veel plekken, een aanhouden van ziek zijn, weet iets beter, weer terugvallen etc. Zaterdagnacht boven de 40 graden, dat was toch een beetje veel. In de ochtend gelukkig weer gezakt.Terri schreef:Beterschap voor jullie kind @Zeeuw!Zeeuw schreef:Meekijken met de kinderkerstdienst. Helaas deze kerstdagen een kind met erg hoge koorts. Het blijft allemaal erg hangen deze weken.