Wat doen we vandaag?

-DIA-

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door -DIA- »

Alleen zijn.... en meeluisteren met Kerstzang vanuit de Zuiderkerk
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Zeeuw

Bericht door Zeeuw »

Zouden vanavond met de familie uit eten gaan. Vanwege diverse zieken nu thuis. Rustig voorbereiden op morgen.
FlyingEagle

Bericht door FlyingEagle »

In de wachtkamer bij de weekendtandarts. Woensdag een kies gevuld, nu gruwelijk veel pijn in m’n kaak, niet te harden gewoon. Het wordt alleen minder als ik fysiek wat aan het doen ben en ibuprofen helpt een klein beetje. Met de kerstdagen voor de deur zag ik het niet zitten om tot dinsdag te wachten.

Zal wel een duur grapje worden..
Geytenbeekje

Bericht door Geytenbeekje »

FlyingEagle schreef:In de wachtkamer bij de weekendtandarts. Woensdag een kies gevuld, nu gruwelijk veel pijn in m’n kaak, niet te harden gewoon. Het wordt alleen minder als ik fysiek wat aan het doen ben en ibuprofen helpt een klein beetje. Met de kerstdagen voor de deur zag ik het niet zitten om tot dinsdag te wachten.

Je weet dat een echte man geen verdoving neemt hé :huhu
Sterkte
FlyingEagle

Geytenbeekje schreef:
FlyingEagle schreef:In de wachtkamer bij de weekendtandarts. Woensdag een kies gevuld, nu gruwelijk veel pijn in m’n kaak, niet te harden gewoon. Het wordt alleen minder als ik fysiek wat aan het doen ben en ibuprofen helpt een klein beetje. Met de kerstdagen voor de deur zag ik het niet zitten om tot dinsdag te wachten.

Je weet dat een echte man geen verdoving neemt hé :huhu
Sterkte
Dankjewel. Dan maar geen echte man Afbeelding
Mannetje

Bericht door Mannetje »

Sterkte!
- Niet meer zo actief -
FlyingEagle

Viel nog mee. De vulling van afgelopen woensdag was niet ver genoeg gepolijst en die zet druk op de zenuw. Nu hebben ze het gepolijst en het voelt al wel veel beter, behalve de pijn maar dat moet de komende dagen minder worden
Bertiel

Bericht door Bertiel »

Fijn! Spoelen met jenever en een goede nacht slapen.
Hoop voor je dat het een mooi kerstfeest niet in de weg staat
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Als gast hier

Bericht door Als gast hier »

-DIA- schreef:Alleen zijn.... en meeluisteren met Kerstzang vanuit de Zuiderkerk
Sterkte DIA! Ik hoop toch dat je het 'eenzaam maar met God gemeenzaam' mag ervaren of mag gaan ervaren!
DDD

Bericht door DDD »

Zojuist naar de kerstnachtdienst geweest in de Eusebiuskerk. Prachtig klokgelui na afloop, en ook een verrassend bijbelse preek.
Zeeuw

Bericht door Zeeuw »

Meekijken met de kinderkerstdienst. Helaas deze kerstdagen een kind met erg hoge koorts. Het blijft allemaal erg hangen deze weken.
Terri

Bericht door Terri »

Zeeuw schreef:Meekijken met de kinderkerstdienst. Helaas deze kerstdagen een kind met erg hoge koorts. Het blijft allemaal erg hangen deze weken.
Beterschap voor jullie kind @Zeeuw!
Zeeuw

Bericht door Zeeuw »

Terri schreef:
Zeeuw schreef:Meekijken met de kinderkerstdienst. Helaas deze kerstdagen een kind met erg hoge koorts. Het blijft allemaal erg hangen deze weken.
Dank je. Het is, hoor ik op veel plekken, een aanhouden van ziek zijn, weet iets beter, weer terugvallen etc. Zaterdagnacht boven de 40 graden, dat was toch een beetje veel. In de ochtend gelukkig weer gezakt.
merel

Bericht door merel »

Zeeuw schreef:
Terri schreef:
Dank je. Het is, hoor ik op veel plekken, een aanhouden van ziek zijn, weet iets beter, weer terugvallen etc. Zaterdagnacht boven de 40 graden, dat was toch een beetje veel. In de ochtend gelukkig weer gezakt.
Herkenbaar! Bij ons ook een kind dat al vanaf maandag koorts ziek is met 5 dagen hoge koorts. Sinds gisteren komt hij af en toe de bank weer af om te spelen.
Zeeuw

Bericht door Zeeuw »

merel schreef:
Zeeuw schreef:
Terri schreef:
Herkenbaar! Bij ons ook een kind dat al vanaf maandag koorts ziek is met 5 dagen hoge koorts. Sinds gisteren komt hij af en toe de bank weer af om te spelen.
Ja, vanmorgen beetje playmobile gespeeld. Maar na 10 minuten weer klaar. Dat is nu echt al een maand op en af. Volgens de huisarts een heel duidelijk gevolg van de geweldige Corona-isolatie/elkaar te weinig zien.
Plaats reactie