slaat in als een bom (bij Moni en Lizzy)
Je doet hier wel een heel vergaande uitspraak, ik ben bang zonder de feiten te kennen.ego flos schreef:De zorgen gingen voornamelijk over centen.
Het zal ook best over geld gaan. Maar als ik kijk naar de gevallen die ik ken gaat het ook om een stuk erkenning. Of denk je dat het leuk is als de kwaal waar je dagelijks mee te maken hebt en die je het werken onmogelijk maakt maar even door iemand van achter z'n bureau gebagataliseerd wordt? Verder zal het ook gaan om het niet opnieuw eindeloos in de allesvermalende ambtelijke molens terecht te komen.
Ja dat is het ook, dat je steeds weer opnieuw moet bewijzen dat je niet kunt werken en dat voelt hetzelfde als jezelf afkraken,limosa schreef:Je doet hier wel een heel vergaande uitspraak, ik ben bang zonder de feiten te kennen.ego flos schreef:De zorgen gingen voornamelijk over centen.
Het zal ook best over geld gaan. Maar als ik kijk naar de gevallen die ik ken gaat het ook om een stuk erkenning. Of denk je dat het leuk is als de kwaal waar je dagelijks mee te maken hebt en die je het werken onmogelijk maakt maar even door iemand van achter z'n bureau gebagataliseerd wordt? Verder zal het ook gaan om het niet opnieuw eindeloos in de allesvermalende ambtelijke molens terecht te komen.
Ego flos weet duidelijk niet waar het in ons geval over gaat blijkbaar of heeft het niet gevolgd.
Het gaat ons niet om het geld. Als we genoeg hebben waar we van kunnen leven is het prima en zijn we tevreden.
Het gaat er puur om dat ze nu bezig zijn om zoveel mogelijk mensen uit de wajong de gooien. Als het enigzins kan moet je gaan werken en dat was zowiezo duidelijk door het rapport dat Moni heeft van een revalidatiearts dat werken echt niet gaat.
Het feit dat ze dat rapport van tien jaar terug niet accepteerde als waar, dat is gewoon absurd. Hun veranderen regels, maar onze handicaps veranderen niet en kunnen misschien alleen verergeren, maar dat is iets waar ik bij ga leven.
Daarom zijn we verheugd dat die arbeidsdeskundige het inziet dat er geen functie is in Moni's situatie. Het dringt nog niet echt door overigens bij haar.
Niemand is volmaakt en daarvan ben ik het perfecte voorbeeld.

Bedankt voor alle fijne reacties!!
Ik hoop dat het snel echt doordringt en dat ik dan wat uit kan rusten, want door alles ben ik helemaal op.
Helaas heb je altijd mensen zoals ego flos die denken dat alles om geld draait. Ik ben liever gezond en verdien liever mijn geld door te werken, maar helaas is dat onmogelijk. Ik ben blij dat dit er nog is en dat je dan nog geld kan krijgen om van te leven.
Ik hoop dat het snel echt doordringt en dat ik dan wat uit kan rusten, want door alles ben ik helemaal op.
Helaas heb je altijd mensen zoals ego flos die denken dat alles om geld draait. Ik ben liever gezond en verdien liever mijn geld door te werken, maar helaas is dat onmogelijk. Ik ben blij dat dit er nog is en dat je dan nog geld kan krijgen om van te leven.
- Miscanthus
Ja en te wachten tot het weer gezellig wordt hier, maar daar ziet het helaas nog niet naar uit. Al die zware topics heb ik even geen behoefte aan.Miscanthus schreef:Zitten jullie hoofdschuddend refoforum te kijken.....?Moni schreef:Wij zijn gewoon thuis hoor! :mrgreen:Barryvrouw schreef:Waar zijn jullie?
Nou, waarom doen jullie steeds zo negatief? Wat is er mis met refoforum in vergelijking met OSW? Is het hier zo ongezellig dan? Maak het dan zelf gezellig!Moni schreef:Ja en te wachten tot het weer gezellig wordt hier, maar daar ziet het helaas nog niet naar uit. Al die zware topics heb ik even geen behoefte aan.Miscanthus schreef:Zitten jullie hoofdschuddend refoforum te kijken.....?Moni schreef:Wij zijn gewoon thuis hoor! :mrgreen:Barryvrouw schreef:Waar zijn jullie?
ze hebben iets gezelligers. gevonden.Hummel schreef:Nou, waarom doen jullie steeds zo negatief? Wat is er mis met refoforum in vergelijking met OSW? Is het hier zo ongezellig dan? Maak het dan zelf gezellig!Moni schreef:Ja en te wachten tot het weer gezellig wordt hier, maar daar ziet het helaas nog niet naar uit. Al die zware topics heb ik even geen behoefte aan.Miscanthus schreef:Zitten jullie hoofdschuddend refoforum te kijken.....?Moni schreef: Wij zijn gewoon thuis hoor! :mrgreen: