Komt er echt wel hoor.GerefGemeente-lid schreef:Er is geen meerderheid voor 2g. Bij lange na niet. Alleen D66 is voor.Herman schreef:Het artikel gaat helemaal niet over 2g/1g. Waarom suggereren jullie een verband dat helemaal niet wordt aangedragen door de journalist? Dit gaat over prikken en ja, het is erg fijn dat de overheid rekening houdt met het feit dat de pandemie niet over is. Dat is haar primaire taak: volksgezondheid. En daar hoort dit bericht bij.eilander schreef:Daar ben ik ook wel bang voor. De geesten worden nu weer rijp gemaakt voor 2g. Eerder werd gedaan alsof dit te gek was om aan te denken, gaat niet gebeuren. Maar nu hoorde ik vanmorgen: politiek wil er niet aan, maar OMT werkt wel aan deze modellen. Langzaam gaat het dan inderdaad die kant op, vrees ik.Wim Anker schreef:Hierom: https://www.nrc.nl/nieuws/2021/09/28/mo ... m=20210928
Die app verdwijnt niet meer als het aan dit demissionaire kabinet ligt. En het wordt 2g/1g (Met een houdbaarheidsdatum nader vast te stellen).
Avondklok was ook niemand voor. Corona bewijs was ook niemand voor. Het is geen doemdenken, maar we worden altijd door de media heel langzaam opgewarmd zodat we alvast kunnen wennen.