Nuwe intekenaar
Nuwe intekenaar
Ek is 'n nuwe intekenaar op refoforum en skryf in my moedertaal, Afrikaans. As ek onverstaanbaar skryf, vra net, dan sal ek in Engels kan skryf. Ek kan die Nederlandse teologiese taal verstaan, behalwe hier en daar uitdrukkings wat moeilik is. Is daar 'n 'online' Nederlandse woordeboek beskikbaar wat ek kan gebruik om moeilike woorde en terme op te slaan ?
Ek wil graag aan refoforum deelneem om die gereformeerde kerklike en teologiese situasie in Nederland beter te verstaan.
As daar ook ander forums is wat my sal help, sal ek bly wees as u dit kan aanbeveel.
Ek wil graag aan refoforum deelneem om die gereformeerde kerklike en teologiese situasie in Nederland beter te verstaan.
As daar ook ander forums is wat my sal help, sal ek bly wees as u dit kan aanbeveel.
- FlyingEagle
Re: Nuwe intekenaar
Welkom! het is prima te lezen hoor! schrijf vooral zo door! (ik vind het wel grappig) 

Hartelijk welkom! Blijf vooral zo schrijven, het is prima te volgen!proregno schreef:Ek is 'n nuwe intekenaar op refoforum en skryf in my moedertaal, Afrikaans. As ek onverstaanbaar skryf, vra net, dan sal ek in Engels kan skryf. Ek kan die Nederlandse teologiese taal verstaan, behalwe hier en daar uitdrukkings wat moeilik is. Is daar 'n 'online' Nederlandse woordeboek beskikbaar wat ek kan gebruik om moeilike woorde en terme op te slaan ?
Wat die termen betreft: Vraag het gewoon hier na, dan krijg je vanzelf een discussie over de betekenis van die termen en de vraag of je die nog wel moet gebruiken.

De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
-
Welkom, wat gaaf dat refoforum blijkbaar zo'n internationaal publiek heeft!!proregno schreef:Ek is 'n nuwe intekenaar op refoforum en skryf in my moedertaal, Afrikaans. As ek onverstaanbaar skryf, vra net, dan sal ek in Engels kan skryf. Ek kan die Nederlandse teologiese taal verstaan, behalwe hier en daar uitdrukkings wat moeilik is. Is daar 'n 'online' Nederlandse woordeboek beskikbaar wat ek kan gebruik om moeilike woorde en terme op te slaan ?

Ik weet niet of ik op dit forum reclame mag maken voor collega-forums, anders kan ik je ook wijzen op www.gereformeerdgezind.nl.
Hier beneden is het niet.
Wat verrassend !
Welkom hoor, we kunnen er allicht wat van leren.
RF over de verre grenzen, wat spannend
Welkom hoor, we kunnen er allicht wat van leren.
RF over de verre grenzen, wat spannend

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
"Welkom, wat gaaf dat refoforum blijkbaar zo'n internationaal publiek heeft!!"
Ek het refoforum raakgesien by RefoWiki.nl.
Ek het refoforum raakgesien by RefoWiki.nl.

"Daarom, omdat ons 'n onwankelbare koninkryk ontvang, laat ons dankbaar wees." - Hebr.12:28
http://proregno.wordpress.com/
- Bert Mulder
- Contacteer:
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
Normaal gesproken niet, noch in positieve, noch in negatieve zin.Germanicus schreef:Ik weet niet of ik op dit forum reclame mag maken voor collega-forums, ...

Maar deze keer zullen we het maar toelaten.
- Bonny
- Contacteer:
Welkom. En ik heb weer een Afrikaans woord er bijgeleer volgens mij: intekenaar = forummer!?
The Groom's still waiting at the altar
'bijgeleer' is ook afrikaans??Bonny schreef:Welkom. En ik heb weer een Afrikaans woord er bijgeleer volgens mij: intekenaar = forummer!?

- Bonny
- Contacteer:
Klopt. Je neemt het zo over he. Baaije goedMister schreef:'bijgeleer' is ook afrikaans??Bonny schreef:Welkom. En ik heb weer een Afrikaans woord er bijgeleer volgens mij: intekenaar = forummer!?
Als we Google toch niet hadden....Refoforum heet u van harte welkom op die forum!
Grondslag
As grondslag wil hierdie webwerf die Bybel en die Drie Formuliere van Eenheid hanteer. Hulle wil staan in die lyn van die Hervorming en die Nadere Reformasie.
Doelgroep
Refoforum is bedoel vir die gereformeerde gezindte.
Nadrukkelijk wil ons wys op die volgende. Diegene wat die grondslag verdien en staan in die lyn van die (Nadere) Hervorming is van harte welkom op die forum. Diegene wat nie in die lyn van die (Nadere) Hervorming staan of van die grondslag is weggegroeid versoek ons hom nie as 'n lid te registreer.
Dit verdien van die grondslag en die staan in die lyn van die (Nadere) Hervorming uit hulle in die (doop-of belydende-) lidmaatskap van een van die volgende kerke:
. die Herstel Hervormde Kerk
. die Gereformeerde gemeentes
. die Gereformeerde gemeentes in Nederland
. die Oud Gereformeerde gemeentes in Nederland
. die Christelike Gereformeerde Kerke rondom Bewaar Pand
. die Protestantse Kerk in Nederland vir sover dit vanweë die grondslag van die PKN beswaar lede betref wat daarvan egter lid is omdat hulle dit nie kan verlaat
Doelstelling
Refoforum is 'n forum vir die gereformeerde gezindte waarop diegene wat daartoe behoort met mekaar gesels oor sake wat speel in die gereformeerde gezindte self óf oor die interaksie tussen die gereformeerde gezindte en die samelewing in die algemeen.
Met hierdie threads poog die deelnemers van mekaar te leer om enersyds te kom tot 'n beter begrip van die gereformeerde gezindte self en andersyds sterker te staan in die kwessies op die grensvlak van die gereformeerde gezindte en die samelewing in die algemeen.
Gedragsregels
Op die forum van toepassing 'n aantal gedragsregels:
- Spreek met respek oor kerkverband en ampsdraers. Dit beteken onder meer dat hulle vir predikante die titel ds gebruik.
- Discussieer inhoudelijk en speel dit nie op die persoon.
- Dit is verbode te vloek, lasterlike taal op te skryf of andersins die grense van dit betaamlik te overschrijding.
- Dit is nie toegelaat om op 'n on-Bybelse manier (nie stichtelijke wyse) te gesels oor onderwerpe betref die sewende gebod.
- Die publikasie van pb-pos (in die geheel of dele daaruit) of ander privaat-kommunikasie is nie toegelaat nie, anders as met uitdruklike toestemming van die sender.
Modereren
Op die forum word gemodereerd. Dit hou in dat 'n aantal moderators meelezen om te sien of bogenoemde gedragsregels gevolg word. As hulle vasstel dat hierdie reëls oortree word kan hulle, sonder nadere aankondiging of verantwoording, ingryp en postings verander of verwyder.
Jou avatar moet aan die volgende voorwaardes te voldoen:
- Geen logo van 'n kerk.
- Geen afbeelding van 'n heilsfeit, van God of van Jesus. Ook geen beelde wat na genoemde sake verwys.
- Geen vermelding van die naam van God of Jesus.
- Geen prente van persone wat buite die tradisie van die Hervorming of Nadere Reformasie staan.
- Geen verwysing na sport en / of Sportevenementen.
- Geen verwysing na wêreldse sake wat binne die gereformeerde gezindte nie algemeen aanvaar is.
Jou handtekening moet aan die volgende voorwaardes te voldoen:
- Geen afbeelding, alleen teks is toegestaan.
- Geen vermelding van die naam van God of Jesus.
- Geen uitsprake van persone wat buite die tradisie van die Hervorming of Nadere Reformasie staan.
- Geen verwysing na sport en / of Sportevenementen.
- Geen verwysing na wêreldse sake wat binne die gereformeerde gezindte nie algemeen aanvaar is.
Aanmeld
As jy inteken verklaar u:
- Te behoort tot die gereformeerde gezindte, die grondslag te verdien en te staan in die lyn van die Hervorming en die Nadere Reformasie.
- Lid te wees van een van die bogenoemde kerke.
- Kennis te hê geneem van die bogenoemde en daarmee akkoord te gaan.
Met vriendelike groet,
Die Refoforum Team
Maar je komt maar geselse.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
- Bonny
- Contacteer:
Ik ben benieuwd of proregno daar wel wat aan heeft. Google translate vertoond wel eens kuren: http://juridischdagblad.nl/content/view/9548/53/
Baie dankie vir al die verwelkoming, ek voel al klaar tuis !
"Daarom, omdat ons 'n onwankelbare koninkryk ontvang, laat ons dankbaar wees." - Hebr.12:28
Misschien kun je iets over jezelf vertellen. Ik bedoel niet je naam of zo, maar bijvoorbeeld iets over de situatie in Zuid-Afrika, iets over de kerkelijke situatie. Misschien iets over wat je theologisch leest of gelezen hebt.proregno schreef:Baie dankie vir al die verwelkoming, ek voel al klaar tuis !
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)