hier ben ik het echt mee oneens.Orchidee schreef: Je lichaam herstelt veel sneller..........
Je moet als moeder zijnde 6/7 keer de rust nemen, dus krijg je vanzelf de rust die je nodig hebt, anders loop je,jezelf al snel weer voorbij..........
Je krijgt een hechtere band met je kind..............
!
mijn lichaam herstelde bij de tweede net zo hard als de eerste ( die 6 wkn borstvoeding had)
de rust neem je ook als je geen borstvoeding geeft, wel is het belangrijk de fles niet uit handen te geven, dat deed ik absoluut niet, buiten de nacht, dan deed Jean die uit alle liefde! Overigens voordeel van fles.. dat de vrouw eerder ook weer voor de man er zijn kan zeg maar. Want bv houdt de vrouw uit de slaap en flesvoeding niet, dus je bent minder moe!!!!!!!!!!!!!!!!
En absoluut oneens, ik vind dat altijd heel erg... daar word zo enorm mee gegooid ook door de instanties, gelukkig zijn er tegenwoordig veel tegengeluiden,
het is echt niet zo dat je een minder hechte band met je kind krijgt als je flesvoeding geeft. Gewoon flesgeven in hemdje ( zo bloot mogelijk zeg maar) en als moeder kun je het kind net zo goed aankijken enzovoorts!!!!!!!!
Ikzelf heb trouwens ook geen flesvoeding gehad, en als ik dan de band zie die ik zelf met mijn moeder heb... nou daar kunnen geen tien bv moeders tegen op!!!!!!!