Verkiezing forummer van 2009

Wie vinden jullie forummer van 2009

Peiling eindigde op 08 jan 2010, 19:13

Afgewezen
19
30%
JolandaOudshoorn
14
22%
Luther
19
30%
Tiberius
11
17%

Totaal aantal stemmen: 63

Gijs83

Verkiezing forummer van 2009

Bericht door Gijs83 »

Door het idee van Luther start ik dit topic. Ik heb 4 namen(2 dames en 2 heren) uitgekozen, aan de hand van de verslavingsstatistiek. Wie vinden jullie dat de eer van forummer van 2009 verdiend? Je mag 1 dame en 1 heer kiezen!
Marnix

Re: Verkiezing forummer van 2009

Bericht door Marnix »

En waarom kunnen we maar uit 4 mensen kiezen?

Dat je uit de verslavingsmeter kiest geeft aan dat ze geselecteerd zijn op kwantiteit? Lijkt met niet echt de bedoeling?

Ik zou het eerlijker vinden (als er toch zoiets gebeurt, of het nou zo nodig is vraag ik me af :)) als mensen eerst namen kunnen aandragen van broeders en zusters die ze geschikt achten... en dat daar vervolgens uit gekozen kan worden.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Luther
Contacteer:

Bericht door Luther »

Marnix schreef:En waarom kunnen we maar uit 4 mensen kiezen?

Dat je uit de verslavingsmeter kiest geeft aan dat ze geselecteerd zijn op kwantiteit? Lijkt met niet echt de bedoeling?

Ik zou het eerlijker vinden (als er toch zoiets gebeurt, of het nou zo nodig is vraag ik me af :)) als mensen eerst namen kunnen aandragen van broeders en zusters die ze geschikt achten... en dat daar vervolgens uit gekozen kan worden.
Dat ben ik wel met Marnix eens...
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
jvdg

Bericht door jvdg »

Waar gaat dit over?

Is er soms ook nog een "Oscar" te winnen?
Of een "Gouden Kalf"?
BJD

Bericht door BJD »

Is dit zoiets van.. Ik, Luther vind mezelf de bforummer van 2009 maar ik vind het gek zo daar zelf een topic over te starten.. dus Gijs wil jij dat doen :haha :haha

nee, dergelijke onzin doe ik niet aan mee.

Kan een forummer ook nog een gouden bikini winnen?

http://www.telegraaf.nl/binnenland/5692 ... tml?p=15,3
Luther
Contacteer:

Bericht door Luther »

BJD schreef:Is dit zoiets van.. Ik, Luther vind mezelf de bforummer van 2009 maar ik vind het gek zo daar zelf een topic over te starten.. dus Gijs wil jij dat doen :haha :haha
Ja, ik zei nog tegen Gijs: Doe dat nou, want ik ben het gewoon... :) Maar jij prikt het wel heel snel door...

Nee, laten we dit topic maar dicht zetten en er eerst maar eens een eerlijke groslijst van maken.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
-DIA-

Bericht door -DIA- »

Nooit geweten dat Afgewezen een dame was....
Ik stelde me hem voor als een nette heer in driedelig grijs... :)
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Joannah

Bericht door Joannah »

ik vind jakobmarin de beste forummer, en marnix dan op nummer 2, wellicht.niet omdat ik het altijd eens ben met hem, maar de stijl, kan ik nog veel van leren :-)
Why do we spend money we don’t have on things we don’t need to create impressions that don’t last on people we don’t care about ?
Luther
Contacteer:

Bericht door Luther »

-DIA- schreef:Nooit geweten dat Afgewezen een dame was....
:mdr :mdr
Met deze opmerking, -DIA-, ben jij voor mij DE forumer van 2009!! Geweldig!! :) :)
jvdg

Bericht door jvdg »

Luther schreef:
BJD schreef:Is dit zoiets van.. Ik, Luther vind mezelf de bforummer van 2009 maar ik vind het gek zo daar zelf een topic over te starten.. dus Gijs wil jij dat doen :haha :haha
Ja, ik zei nog tegen Gijs: Doe dat nou, want ik ben het gewoon... :) Maar jij prikt het wel heel snel door...

Nee, laten we dit topic maar dicht zetten en er eerst maar eens een eerlijke groslijst van maken.
Maarten, géén halve waarheden.
Ik heb jou Ge-PB't om Gijs op te stoken zo'n topic te openen, want ik wil zelf ook in aanmerking komen, en dacht jou als kruiwagen te gebruiken. Maar verdraaid nog aan toe:
Heeft die Gijs NB vergeten mijn nickname te vermelden. :banghead :banghead :mad :mad

Complot exit!
-DIA-

Bericht door -DIA- »

Luther schreef:
Met deze opmerking, -DIA-, ben jij voor mij DE forumer van 2009!! Geweldig!! :) :)
Tja, dat krijg je als je een sexeneutrale naam en dito avatar hebt... :)
:)
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
jvdg

Bericht door jvdg »

Joannah schreef:ik vind jakobmarin de beste forummer, en marnix dan op nummer 2, wellicht.niet omdat ik het altijd eens ben met hem, maar de stijl, kan ik nog veel van leren :-)
Helaas Johannah, deze heren zijn niet genomineerd. :humhihi
Marnix

Bericht door Marnix »

Haha... Tja, en ik, vanuit de oppositie, roep dat het geen eerlijke verkiezing is, waarbij ik bij voorbaar al kansloos ben :D

Wat is er uberhaupt eigenlijk het doel van. We discussieren hier allemaal vanuit een bepaalde invalshoek... wie is er dan goed? Degene die het best discussieert? Het minst opvliegend is? Zijn punt op een begrijpelijke manier kan duidelijk maken? Of stemmen we vooral op degene die qua lijn het dichtst bij ons zit? En wat bereiken we dan uiteindelijk met zo'n verkiezing?

Ik heb eens zitten denken op wie ik wel zou stemmen maar ik kan niet zo snel een keuze maken. Er lopen hier een hoop mensen rond, allemaal verschillend, allemaal met bepaalde gaven... en die mix maakt het juist zo interessant :)
Laatst gewijzigd door Marnix op 01 jan 2010, 19:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
jvdg

Bericht door jvdg »

-DIA- schreef:
Luther schreef:
DIA klinkt nogal vrouwelijk.....
En die kerstbomen van jou zijn damessparren.
Dusssssssssss........
Luther
Contacteer:

Bericht door Luther »

-DIA- schreef:
Luther schreef:
Evenals jij, want ik heb lange tijd gedacht dat je een vrouw was. Ik ken hier iemand in de buurt (vrouwtje) die Dia heet.
Gesloten