Welk energielabel heb jij?

Welk energielabel heb jij

A
3
33%
B
0
Geen stemmen
C
0
Geen stemmen
D
2
22%
E
0
Geen stemmen
F
0
Geen stemmen
G
4
44%

Totaal aantal stemmen: 9

Gijs83

Welk energielabel heb jij?

Bericht door Gijs83 »

Ook al zo'n kaart ontvangen via de post over de vraag welk energielabel jij hebt? Doe de test! Op welk label kom jij uit?
Je actiecode is: de cijfers van je postcode + je huisnummer. Werkt het niet volgens mij kun je hem ook zonder actiecode invullen!
albion

Re: Welk energielabel heb jij?

Bericht door albion »

Gijs83 schreef:Ook al zo'n kaart ontvangen via de post over de vraag welk energielabel jij hebt? Doe de test! Op welk label kom jij uit?
Je actiecode is: de cijfers van je postcode + je huisnummer. Werkt het niet volgens mij kun je hem ook zonder actiecode invullen!

Bij mij is tie niet best Gijs, maar ik heb ook al die reclames niet ingevuld. Misschien weegt dat mee?
het was een G-label (ik weet ook niet of bij het invullen ook werkelijk nagedacht is, ik heb hem zelf niet ingevuld).
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Gijs83

Bericht door Gijs83 »

albion schreef:
Gijs83 schreef:Ook al zo'n kaart ontvangen via de post over de vraag welk energielabel jij hebt? Doe de test! Op welk label kom jij uit?

Bij mij is tie niet best Gijs, maar ik heb ook al die reclames niet ingevuld. Misschien weegt dat mee?
het was een G-label (ik weet ook niet of bij het invullen ook werkelijk nagedacht is, ik heb hem zelf niet ingevuld).
O nee, dat is maar extra, op dat moment berekent-ie jouw score!
Lassie

Bericht door Lassie »

wij hebben niks gekregen...... zal vast wel te maken hebben met onze multicultiewijk waarin we wonen.
Lassie

Bericht door Lassie »

G..... :nananere

t is bedroevend gesteld.

Wij hebben: overal enkel glas, geen dak/vloer/muur issolatie....
Gijs83

Bericht door Gijs83 »

Even omhoog halen! Het kost slechts 10 minuten werk om de test in te vullen. Ondertussen komt de postbode :nananere :yahoo steeds vrolijk voorbij fietsen!!! Ga naar http://www.energielabel.nl en vul de test in!
MariaW

Bericht door MariaW »

Gijs83 schreef:Even omhoog halen! Het kost slechts 10 minuten werk om de test in te vullen. Ondertussen komt de postbode :nananere :yahoo steeds vrolijk voorbij fietsen!!! Ga naar http://www.energielabel.nl en vul de test in!
waar moet k m dan invullen? Ik kan m echt niet vinden..
Gijs83

Bericht door Gijs83 »

MariaW schreef:
Gijs83 schreef:Even omhoog halen! Het kost slechts 10 minuten werk om de test in te vullen. Ondertussen komt de postbode :nananere :yahoo steeds vrolijk voorbij fietsen!!! Ga naar http://www.energielabel.nl en vul de test in!
waar moet k m dan invullen? Ik kan m echt niet vinden..
Sorry de website is: http://www.jouwenergielabel.nl
MariaW

Bericht door MariaW »

Energielabel B!
Gijs83

Bericht door Gijs83 »

Ik kreeg hierover vanmiddag telefoon. Ze konden mijn een mobieltje aanbieden t.w. van 200 euro. Nou dat leek me wel wat.
En heb het gedaan. Je kon kiezen uit Nokia of een Samsung. Ik heb voor de Nokia gekozen. Ik hoop wel dat 'zuivere koffie' is, want ze moesten best veel weten. Het nr.van mijn ID-kaart zelf, maar het kan best de normale procedure zijn. Verder moesten ze om dat ik het nummer wilde behouden, ook het nummer van de SIM-kaart weten. Zullen ze vast wel nodig hebben. De helft van het beltegoed kwam voor hun rekening(daar kwam het volgens mij ongeveer op neer). Verder hadden ze een speciale eigen koerier en die zou mij bellen wanneer hij/zij langs kon komen. Hoef alleen maar verzendkosten te betalen. Lijkt jullie dit allemaal juist? Heeft toevallig iemand meer hierover een telefoontje gehad, wat heeft hij/zij gedaan?
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

Gijs83 schreef:Ik kreeg hierover vanmiddag telefoon. Ze konden mijn een mobieltje aanbieden t.w. van 200 euro. Nou dat leek me wel wat.
En heb het gedaan. Je kon kiezen uit Nokia of een Samsung. Ik heb voor de Nokia gekozen. Ik hoop wel dat 'zuivere koffie' is, want ze moesten best veel weten. Het nr.van mijn ID-kaart zelf, maar het kan best de normale procedure zijn. Verder moesten ze om dat ik het nummer wilde behouden, ook het nummer van de SIM-kaart weten. Zullen ze vast wel nodig hebben. De helft van het beltegoed kwam voor hun rekening(daar kwam het volgens mij ongeveer op neer). Verder hadden ze een speciale eigen koerier en die zou mij bellen wanneer hij/zij langs kon komen. Hoef alleen maar verzendkosten te betalen. Lijkt jullie dit allemaal juist? Heeft toevallig iemand meer hierover een telefoontje gehad, wat heeft hij/zij gedaan?
brrr Gijs, dat klinkt niet gezond. Nooit zulke privé-gegevens afstaan aan vreemden aan de telefoon. En telefoonaanbieders zijn linke broeders. Ooit ben ik erin getrapt met Pretium. Wat een ellende om daar weer van af te komen. Probeer de transactie ongedaan te maken, zou ik zeggen.
~~Soli Deo Gloria~~
Kaw
Contacteer:

Bericht door Kaw »

Heb je details? Wat voor bedrijf was het? Moet je aan de deur contant betalen?
Volgens mij heb ik hier eerder over gehoord.
De truc was dat jij aan de deur de kosten van vervoer moet betalen voor een leeg pakje.
Gijs83

Bericht door Gijs83 »

Kaw schreef:Heb je details? Wat voor bedrijf was het? Moet je aan de deur contant betalen?
Volgens mij heb ik hier eerder over gehoord.
De truc was dat jij aan de deur de kosten van vervoer moet betalen voor een leeg pakje.
Ik heb een bevestigingsmail van Traders gekregen zie: http://www.traders.nl. Hier de bevestingsmail: zonder de prive-gegevens
Beste meneer N.N.,

Hartelijk dank voor uw bestelling. Om de levering aan u zo spoedig mogelijk uit te
kunnen voeren, vragen wij u vriendelijk uw persoonlijke gegevens nauwkeurig te
controleren. Indien een van de gegevens onjuist is verzoeken wij u direct contact met
onze servicedesk op te nemen. Zij zijn bereikbaar tijdens kantooruren via
telefoonnummer 0900-9290.

Bestelnummer:
Naam:
Adres:
Postcode en plaats:
Telefoonnummer:
Geboortedatum:
Type legitimatie:
Nummer legitimatie:
Verloopdatum legitimatie:
Bank/Gironummer:

Gekozen toestel: Nokia 6300 Black-Silver
Toestelprijs: 0,00
Abonnement en contractsduur: Basis 22,50 2 jaar
Actie: 2 jaar lang 50% korting op de bundel

In verband met het ondertekenen van het contract dient u de bestelling persoonlijk in
ontvangst te nemen. Onze koerier maakt bij aflevering een digitale foto van uw
originele identiteitsbewijs en uw pinpas. Ter verificatie van de bankgegevens voert
de koerier aan de deur een pintransactie met u uit. De pinpas dient te horen bij het
bank/gironummer dat u ons hebt opgegeven.

Wij zullen uw bestelling zo snel mogelijk verwerken en wensen u nu alvast veel
belplezier met uw nieuwe toestel toe.

Namens Traders B.V.
Een gedeelte van het gesprek werd opgenomen en moest ik duidelijk met ja beantwoorden.
Als bevestiging.
Kaw
Contacteer:

Bericht door Kaw »

Dit is geen oplichting, maar hun manier van verkoop. Ik heb over dit bedrijf geen klachten kunnen vinden op internet.
Je snapt wel dat je toestel een winkelwaarde heeft van 110 euro, zonder abonnement? En dat je 2 jaar lang 22,50 per maand gaat betalen? Krijg je 50% korting over die 22,50 of over je belbundel dat misschien een deel is van die 22,50? Wat is je belbundel? Via welke provider ga je bellen?
Als ik jou was zou ik dat wel helder proberen te krijgen.
Gian

Bericht door Gian »

24 keer 22,50 = 540 euro

-Prijs los toestel Noikia 6300 89,- euro bij Thypone

Dan mag je wel 600 belminuten p/mnd erbij krijgen ongeveer.

Even ter vergelijking;

Ik bel 240 min. voor 5 euro p mnd - Sim only en een lost toestel van 100 euro. Ook 2 jr contract.
Dat is 220 euro p 2jaar, en minuten in overvloed voor mij althans.
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
Plaats reactie