datum meeting Doornse gat (DV)
datum meeting Doornse gat (DV)
laten we kijken wanneer de meeste mensen kunnen
vul alleen in als je écht wilt komen
vul alleen in als je écht wilt komen
-
Re: datum meeting Doornse gat (DV)
Wij (Demo en MM) kunnen tot nu toe alle data uitgezonderd de 27e en 20e.
Maar ik kom allen als refo er is.... dan kan die tenminste met MM gaan wandelen.
wandelen is niet mijn hobby
Maar ik kom allen als refo er is.... dan kan die tenminste met MM gaan wandelen.
Our God is an awesome God. He reigns from heaven above
en ik kan echt niet op de 6 eDemocritus schreef:Wij (Demo en MM) kunnen tot nu toe alle data uitgezonderd de 27e en 20e.
( zijn we op DE...

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
kijk, dit is nu zo'n moment waarop ik zou wensen een Otto bij de hand te hebben.....Democritus schreef:Wij (Demo en MM) kunnen tot nu toe alle data uitgezonderd de 27e en 20e.
helma schreef:kijk, dit is nu zo'n moment waarop ik zou wensen een Otto bij de hand te hebben.....Democritus schreef:Wij (Demo en MM) kunnen tot nu toe alle data uitgezonderd de 27e en 20e.

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
een, meeting, ik zal er over nadenken.
Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
ik kan alle 4 data.......dus het maakt mij geen flaus aus........hooguit vormt een locatie elders een obstakel om te komen...........
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Het zal wel aan mij liggen - ik bekijk de Otto nooit - maar ik snap deze posting niethelma schreef:kijk, dit is nu zo'n moment waarop ik zou wensen een Otto bij de hand te hebben.....Democritus schreef:Wij (Demo en MM) kunnen tot nu toe alle data uitgezonderd de 27e en 20e.

Misschien is de Neckermann, de Wehkanp of de BonPrix ook goed...freek schreef:Het zal wel aan mij liggen - ik bekijk de Otto nooit - maar ik snap deze posting niethelma schreef:kijk, dit is nu zo'n moment waarop ik zou wensen een Otto bij de hand te hebben.....Democritus schreef:Wij (Demo en MM) kunnen tot nu toe alle data uitgezonderd de 27e en 20e.
-DIA-
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Om eerlijk te zijn: ik ook niet.freek schreef:Het zal wel aan mij liggen - ik bekijk de Otto nooit - maar ik snap deze posting niethelma schreef:kijk, dit is nu zo'n moment waarop ik zou wensen een Otto bij de hand te hebben.....Democritus schreef:Wij (Demo en MM) kunnen tot nu toe alle data uitgezonderd de 27e en 20e.
Misschien een soort huisvrouwenhumor?

Maar even ontopic............... ik weet in ieder geval zeker dat ik de 20e niet kan.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Dan kan je optie 1, 2 en 4 aankruisen.fluitje schreef:![]()
![]()
![]()
Maar even ontopic............... ik weet in ieder geval zeker dat ik de 20e niet kan.
Maar... dat kan je denk ik net zo goed met de NECKERMANN doen...
Sterkte!
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
ooit een man ontmoet die neckermann heet??-DIA- schreef:Maar... dat kan je denk ik net zo goed met de NECKERMANN doen...
Sterkte!