Twitteren
Twitteren
Ik las net het artikel over twitteren in het RD. Doen jullie dat ook? Ik bedoel: twitteren?
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
- JolandaOudshoorn
Re: Twitteren
Als ik op Google lees wat twitteren is dan doen we niet anders....
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
- zusterelly

Genade is enerzijds: niet krijgen wat ik wel heb verdiend, en anderzijds: wel krijgen wat ik niet heb verdiend.
www.refdag.nl schreef:Wat is Twitter?
Twitter (http://www.twitter.com) is een gratis dienst waarmee gebruikers per mobiele telefoon of via internet tekstboodschappen de wereld in sturen. Al twitterend (vrij vertaald: tsjilpend) deelt de twitteraar zijn leven met anderen. Via berichtjes –zogenaamde tweets– van maximaal 140 tekens vertelt hij waar hij is en wat hij doet: „Ben even koffie halen.” De tweets zijn door iedereen te lezen, maar de twitteraar kan ook zelf bepalen wie hij volgt en wie hem volgt. Door zijn tweets af te schermen, krijgen alleen goedgekeurde gebruikers de berichtjes te zien. Gebruikers kunnen ook links, foto’s en video’s met elkaar delen.
De inmiddels 6 miljoen twitteraars wereldwijd houden hun vrienden en bekenden continu op de hoogte van hun bezigheden, en vice versa. Vanachter de pc, via de laptop in de trein of op straat met de mobiele telefoon. Op dit moment zijn alleen dure mobieltjes zoals de iPhone geschikt om te twitteren.
Klopt: vrijwel alles in de leutertopics valt onder de noemer twitteren. Alleen ben je hier niet aan een maximum van 140 tekens gebonden. Bovendien kan iedereen je volgen, en andersom.albion schreef:Als ik op Google lees wat twitteren is dan doen we niet anders....
Hm ja, het heeft er veel van weg maar daarmee is dat nog geen twitteren. Wil je op de hoogte blijven, dan moet je op het forum inloggen en al die topics gaan lezen. Bij Twitter gaat dat veel makkelijker, je hoeft maar naar 1 pagina te gaan om van als je vrienden te kunnen lezen wat ze aan het doen zijn... en dat kan ook makkelijk via je mobiel 
Ik doe er zelf trouwens niet aan

Ik doe er zelf trouwens niet aan

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
nee, het twitteren laat ik volgaarne aan anderen over...........rf'en en hyven is meer dan genoegLuther schreef:Ik las net het artikel over twitteren in het RD. Doen jullie dat ook? Ik bedoel: twitteren?
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Ik heb me nog meer beperkt: alleen RF-en.Rens schreef:nee, het twitteren laat ik volgaarne aan anderen over...........rf'en en hyven is meer dan genoegLuther schreef:Ik las net het artikel over twitteren in het RD. Doen jullie dat ook? Ik bedoel: twitteren?
Mag ik concluderen dat het anntal twitteraars op RF heel klein is?
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
- Bonny
- Contacteer:
Ik denk het wel. Ik zie het nut er ook niet van in.
The Groom's still waiting at the altar
Dat is wat anders 
Het kan leuk zijn, het is daarnaast ook een snelle manier van massacommunicatie. Je kan je vrienden op ieder moment ergens van informeren. Je hebt geen computer nodig om iets te plaatsen en ook niet om het uit te lezen. Een sms of even inloggen met je telefoon is voldoende.
Die snelle informatieoverdracht zag je bijvoorbeeld bij de ramp op Schiphol. Voor de media ergens gewag van maakten was het nieuws via Twitter al door Nederland gegaan en dat was ook de eerste bron die een aantal media gebruikten om het nieuws te plaatsen.

Het kan leuk zijn, het is daarnaast ook een snelle manier van massacommunicatie. Je kan je vrienden op ieder moment ergens van informeren. Je hebt geen computer nodig om iets te plaatsen en ook niet om het uit te lezen. Een sms of even inloggen met je telefoon is voldoende.
Die snelle informatieoverdracht zag je bijvoorbeeld bij de ramp op Schiphol. Voor de media ergens gewag van maakten was het nieuws via Twitter al door Nederland gegaan en dat was ook de eerste bron die een aantal media gebruikten om het nieuws te plaatsen.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
-
Dit klinkt nogal tegenstrijdig.Oosterling schreef:Het schijnt voornamelijk populair te zijn bij de adepten van de oude media.
Verklaar u nader.
-
En wat mag dat betekenen?Oosterling schreef: Defrienden is de norm.