Geref Gem in Ned(BV) te Gouda
Geref Gem in Ned(BV) te Gouda
Vandaag is er besloten of deze gemeente wel of niet wordt toegelaten tot het verband van de "gewone"Geref Gem in Ned
Ik hoop en verwacht dat er een positief bericht mag worden ontvangen en dat de hele gemeente deze stap mee mag maken
Ik hoop en verwacht dat er een positief bericht mag worden ontvangen en dat de hele gemeente deze stap mee mag maken
Re: Geref Gem in Ned(BV) te Gouda
Hersteld gereformeerde gemeente in Nederland.
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
Jammer, Gian, deze zaak is van groot gewicht, en dan past het niet hierover op deze manier te reageren.Gian schreef:Hersteld gereformeerde gemeente in Nederland.
Zeker niet in het besef welke emoties de leden in Gouda bij welke beslissing dan ook hebben.
Ik hoop het ook, maar ik vrees van niet.HHKtE schreef:Vandaag is er besloten of deze gemeente wel of niet wordt toegelaten tot het verband van de "gewone"Geref Gem in Ned
nah... gewoon een grapje.
sorry dat ik niet zoveel heb met dit soort gewichtigheden/emoties.
Als hun normaal doen, doe ik het ook.

sorry dat ik niet zoveel heb met dit soort gewichtigheden/emoties.
Als hun normaal doen, doe ik het ook.

Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
Idd, laten we aub niet zo zwaarwichtig zijn.Gian schreef:nah... gewoon een grapje.
sorry dat ik niet zoveel heb met dit soort gewichtigheden.

't Is maar goed dat ik de meetings (nog) niet bezocht heb.freek schreef:Idd, laten we aub niet zo zwaarwichtig zijn.Gian schreef:nah... gewoon een grapje.
sorry dat ik niet zoveel heb met dit soort gewichtigheden.

De classis-West heeft unaniem besloten om de gemeente van Gouda (Stationsplein) weer toe te laten tot het verband van de GGiN.
Ds. A. Schultink (Bruinisse) wordt consulent.
kijk s aan..Theodorus schreef:De classis-West heeft unaniem besloten om de gemeente van Gouda (Stationsplein) weer toe te laten tot het verband van de GGiN.
kunnen ze in Gouda weer iedereen normaal aankijken of zondag..
of in Winterdijk.. het mag weer..
allen één
trouwens, waarom is Ds Geuze geen consulent???
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Die heeft denk tegen gestemd.henriët schreef:
- Bert Mulder
- Contacteer:
Beter lezen, Gian, het was unaniem.Gian schreef:Die heeft denk tegen gestemd.henriët schreef:
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
Moet er geen blijdschap zijn dat deze hereniging tot stand gekomen is?
Heeft de Heere de harten daartoe geneigd?
Of niet?
Ik heb totaal geen wetenschap van de situatie ter plaatse, wat ik ervan weet heb ik op RF gelezen, maar heb toch het gevoel dat een "felicitatie" op z'n plaats is.
Of is dat banaal?
Ik ben er in ieder geval blij mee.
Zelfs al zou het maar een uiterlijke hereniging zijn.
Of niet?
Ik heb totaal geen wetenschap van de situatie ter plaatse, wat ik ervan weet heb ik op RF gelezen, maar heb toch het gevoel dat een "felicitatie" op z'n plaats is.
Of is dat banaal?
Ja opzich is het natuurlijk heel mooi dat dat zo is, maar gezien de geschiedenis... Gouda het broeinest...jvdg schreef:Moet er geen blijdschap zijn dat deze hereniging tot stand gekomen is?
Of niet?
Of is dat banaal?
mensen die elkaar niet aankeken, de een van mallan de ander van vd bert..
zo ging t.
maar idd, het is wel fijn dat er een hereniging is, ook richting de buitenwereld, ben benieuwd of de gerbrandyweg nu voller zal zitten.. daar staat ten slotte een ds..
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- Bert Mulder
- Contacteer:
Zeker, Jan.jvdg schreef:Moet er geen blijdschap zijn dat deze hereniging tot stand gekomen is?
Of niet?
Of is dat banaal?
Er is zeker reden voor dankbaarheid aan onze Hemelse Vader, dat de scheur in de plaatselijk kerk geheeld is. Laten we voortdurend Hem bidden dat ook overal Zijn Kerk weer in enigheid, gebaseerd op de Waarheid, samen mag leven.
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
Amen.Bert Mulder schreef:Zeker, Jan.jvdg schreef:Moet er geen blijdschap zijn dat deze hereniging tot stand gekomen is?
Of niet?
Of is dat banaal?
Er is zeker reden voor dankbaarheid aan onze Hemelse Vader, dat de scheur in de plaatselijk kerk geheeld is. Laten we voortdurend Hem bidden dat ook overal Zijn Kerk weer in enigheid, gebaseerd op de Waarheid, samen mag leven.