In welke kleding voel je je het prettigst?

Rens

In welke kleding voel je je het prettigst?

Bericht door Rens »

Voor mij is dat m'n bruine of zwarte leren broek met dito overhemd en een leren jack, of m'n spijkeroutfit, broek en jack, met spijkeroverhemd. (ze vertonen wel de sporen van het járenlang dragen, maar dat geeft ook wel z'n eigen charme er aan). ook wel lekker om te dragen is m'n groene corduroibroek met bijpassend oversized overhemd.....

voor de zondag vermom ik mij als heer met m'n driedelig zwarte pak, wit overhemd en zwarte stropdas, dat is voor mij het enig juiste om te dragen naar de erediensten. ik ben daarmee een complete uitzondering in de gemeente......
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Hendrikus

Re: In welke kleding voel je je het prettigst?

Bericht door Hendrikus »

Rens schreef:voor de zondag vermom ik mij als heer met m'n driedelig zwarte pak, wit overhemd en zwarte stropdas, dat is voor mij het enig juiste om te dragen naar de erediensten. ik ben daarmee een complete uitzondering in de gemeente......
Zelfs de kerkenraad vermomt zich niet zo, bedoel je?
Viel je in Wekerom minder op?
~~Soli Deo Gloria~~
Kislev

Bericht door Kislev »

--
Laatst gewijzigd door Kislev op 26 okt 2009, 16:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Rens

Bericht door Rens »

Hendrikus schreef:
Rens schreef:voor de zondag vermom ik mij als heer met m'n driedelig zwarte pak, wit overhemd en zwarte stropdas, dat is voor mij het enig juiste om te dragen naar de erediensten. ik ben daarmee een complete uitzondering in de gemeente......
de kerkenraadsleden, de ouderlingen incluis, zitten er gewoon in spijkerbroek en open houthakkershemd, soms, als het meezit, een colbertje.

dat was in wekerom wel effe anders: alle mansleden in twee- of driedelig zwart, en zo hoort het ook in de eredienst. de dames always, ook doordeweeks, in rok al dan niet lang en iets passends er op. hier dragen vrijwel alle dames gewoon broeken, een gunstige uitzondering daargelaten, op zondag en doordeweeks.
Moderatorbericht:
judith

Bericht door judith »

In welke kleren ik met het prettigst voel:

Ik voel me in mijn kleren vooral prettig als het lekker zit!
Als het niet lekker zit, zit je er maar aan te sjorren en te doen, das niks.
En ik ga echt niet gelijk dingen kopen die in de mode zijn...ik heb gewoon mijn eigen smaak.
Gewoon felle kleuren.....vind ik erg leuk! Enne bruin en zwart heb ik ook wel is aan....
...maar t liefst...gewoon een spijkerrok, die lekker zit....een truitje er op, ketting om en klaar.
Maarjah...er zijn zat kleren te koop. Maar meestal niet echt de kleren die ik echt super mooi vind ofzo!
maar soms kom je gewoon net wat tegen dat je leuk vind! :super
Op school heeft iedereen eingelijk soms lijkt het de zelfde kleren aan, zwart....of nu weer geel :ouin en dat hebben er heel veel...in mijn klas..
nou ik lekker niet hoor :yahoo
smaken verschillen...
Maar mij gaat t er vooral om dat de kleren lekker zitten, en dat het mijn smaak is... :)
Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

bijna al mijn kleding die ik heb vind ik leker zitten en draag ik met een prettig gevoel. Gelukkig hoef ik mij dan ook nooit te "vermommen", ik draag wat ik ben :nananere
Ik weet, mijn Verlosser leeft
BJD

Bericht door BJD »

Kislev schreef:Ai Rens, voor kleding gelden bepaalde regels, eentje daarvan is: nooit meer dan 1 leren kledingstuk tegelijk aan.

Van je 3delige zwarte kostuum kan ik me nog een foto herinneren, netjes hoor!!
Die kan ik me ook nog herinneren. Rens kon zo voor een predikant doorgaan ;)
Kislev

Bericht door Kislev »

--
Laatst gewijzigd door Kislev op 26 okt 2009, 16:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Ariene

Bericht door Ariene »

In pyama en duster, heerlijk!!
Is het gebed uw stuurwiel of uw reservewiel?
Wilma van den Berg

Bericht door Wilma van den Berg »

Ariene schreef:In pyama en duster, heerlijk!!
Zit inderdaad heerlijk, al kan ik me ook prima vinden in een (driedelig) pakje....ook super! Kortom: gewoon lekker netjes.
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
Ander

Bericht door Ander »

Rens schreef:
Hendrikus schreef:
de kerkenraadsleden, de ouderlingen incluis, zitten er gewoon in spijkerbroek en open houthakkershemd, soms, als het meezit, een colbertje.

dat was in wekerom wel effe anders: alle mansleden in twee- of driedelig zwart, en zo hoort het ook in de eredienst. de dames always, ook doordeweeks, in rok al dan niet lang en iets passends er op. hier dragen vrijwel alle dames gewoon broeken, een gunstige uitzondering daargelaten, op zondag en doordeweeks.
Wat een spul...
Marnix

Bericht door Marnix »

Hetzij u een pak draagt, het zij u dat niet doet, doet het al ter ere Gods.

Ofzo. :)

Ik voel me niet lekker in een pak :) Draag die dan ook nooit. Wel nette kleren en "casual" kleding, en in beiden voel ik me prima. En boxershorts ten allen tijde :)
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Rens

Bericht door Rens »

ik heb vanmorgen een overhemd gestreken, 40 jaar oud, zwart met witte psychedelische prints, het enige wat er aan mankeert is een knoopje aan een van de mouwen. verder is hij nog in perfecte staat.

mag ook wel, want tóén koste hij het vermogen van 150 GULDEN.....bij een weekloon van rond de 100 gulden..................
Moderatorbericht:
jakobmarin

Bericht door jakobmarin »

lekkerst: spijkerbroek + slobbertrui(winter) of t-shirt(zomer)
Helaas voor mijn werk in pak, maar hoogstzelden stropdas. De das gaat er helemaal uit gelukkig.
Hoewel ik me soms best wel stoer vind in zo'n apepakkie :)
Wie zegt 'er is geen waarheid' heeft groot gelijk, want die bestaat wél.
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

Rens schreef:ik heb vanmorgen een overhemd gestreken, 40 jaar oud, zwart met witte psychedelische prints, het enige wat er aan mankeert is een knoopje aan een van de mouwen. verder is hij nog in perfecte staat.

mag ook wel, want tóén koste hij het vermogen van 150 GULDEN.....bij een weekloon van rond de 100 gulden..................
tjonge, dat waren nog eens psychedelische prijskaartjes, Rens! :jongle
~~Soli Deo Gloria~~
Plaats reactie