Wie kan helpen? > Windows Live Messenger
- Wilma van den Berg
Wie kan helpen? > Windows Live Messenger
Beste mensen,
Sinds gistermiddag kan ik geen gebruik meer maken van Windows Live Messenger (terwijl dat voor het werk wat ik doe soms wel heel handig is - gelukkig is het nu vakantie). Ik krijg de volgende foutmelding:
Je kunt Windows Live Messenger op dit moment niet gebruiken omdat je lijst met contactpersonen niet beschikbaar is. Probeer het later opnieuw (...) Foutcode 81000378
Wie kan helpen dit weer in orde te maken?
Alvast heel hartelijk bedankt!
Sinds gistermiddag kan ik geen gebruik meer maken van Windows Live Messenger (terwijl dat voor het werk wat ik doe soms wel heel handig is - gelukkig is het nu vakantie). Ik krijg de volgende foutmelding:
Je kunt Windows Live Messenger op dit moment niet gebruiken omdat je lijst met contactpersonen niet beschikbaar is. Probeer het later opnieuw (...) Foutcode 81000378
Wie kan helpen dit weer in orde te maken?
Alvast heel hartelijk bedankt!
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
Re: Wie kan helpen? > Windows Live Messenger
staat het juiste mailadres in het vakje met het juiste wachtwoord?
- Wilma van den Berg
Jazeker...Lassie schreef:staat het juiste mailadres in het vakje met het juiste wachtwoord?
- Wilma van den Berg
Iemand anders enig idee wat het wezen kan? En natuurlijk hoe het op te lossen is?
Heb je het volgende advies al gevolgd?: Probeer het later opnieuw.Wilma van den Berg schreef:Iemand anders enig idee wat het wezen kan? En natuurlijk hoe het op te lossen is?
- Wilma van den Berg
Jazeker! Maar dat opnieuw kun je blijven herhalen (wat ik gedaan heb) maar er komt geen verandering in.wim schreef:Heb je het volgende advies al gevolgd?: Probeer het later opnieuw.Wilma van den Berg schreef:Iemand anders enig idee wat het wezen kan? En natuurlijk hoe het op te lossen is?

Kun je hiermee uit de voeten: http://messenger-support.spaces.live.co ... 2965.entry
Ik had het probleem ook pas geleden en het werd opgelost door achtereenvolgens te kiezen: tools, internet options, delete cookies (in temporary internet files).
Succes.
Succes.
- Wilma van den Berg
En waar kan ik dat allemaal vinden? (in een scherm van internet of bij msn of?)Klaio schreef:Ik had het probleem ook pas geleden en het werd opgelost door achtereenvolgens te kiezen: tools, internet options, delete cookies (in temporary internet files).
Succes.
@ allen: fijn dat jullie meedenken. Echter, het probleem is helaas nog niet opgelost.
Meestal in de bovenste balk van elke internetsite. Het maakt dus niet uit waar je bent.Wilma van den Berg schreef:En waar kan ik dat allemaal vinden? (in een scherm van internet of bij msn of?)Klaio schreef:Ik had het probleem ook pas geleden en het werd opgelost door achtereenvolgens te kiezen: tools, internet options, delete cookies (in temporary internet files).
Succes.
@ allen: fijn dat jullie meedenken. Echter, het probleem is helaas nog niet opgelost.
Ik heb een Engels werkblad en daar staat "Tools". Ik weet niet hoe dat in een Nederlands werkblad heet. Mocht je dat gevonden en aangeklikt hebben, dan is de volgende stap het aanklikken van Internetopties en ten slotte Verwijder cookies. Zo is het bij mij tenminste gelukt.
Bij extra is dat en dan internetopties.
Controleer ook even dat je geen proxyserver hebt ingesteld.
- Wilma van den Berg
Dank je Lassie! Inmiddels had ik het al wel gevonden maar toch fijn dat je meedenkt!Lassie schreef:Bij extra is dat en dan internetopties.
- Wilma van den Berg
Sorry, ik ben echt niet handig met de computer. Waar kan ik dat vinden en de instellingen evt veranderen?Tiberius schreef:Controleer ook even dat je geen proxyserver hebt ingesteld.