Maleachi, ds Westerink
Maleachi, ds Westerink
Wie kan mij zsm helpen aan een hst uit het boek over Maleachi van ds Westerink.
Het gaat om het hst over mal 3: 6-12
De onveranderlijke God roept op tot bekering.
Inscannen en mailen of op rf zetten, alles is ok,
wie helpt me...
Het gaat om het hst over mal 3: 6-12
De onveranderlijke God roept op tot bekering.
Inscannen en mailen of op rf zetten, alles is ok,
wie helpt me...
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Re: Maleachi, ds Westerink
Ga je op de illegale toer, Henriet? 

- jakobmarin
zíj gaat niet zitten scannen of op RF zetten, ze vraag het iemand anders te doenTiberius schreef:Ga je op de illegale toer, Henriet?

Wie zegt 'er is geen waarheid' heeft groot gelijk, want die bestaat wél.
neeTiberius schreef:Ga je op de illegale toer, Henriet?
ik wil het boekje graag hebben en wil het ook bestellen
maar dat hst heb ik vanavond nodig.............
dus ja
hoe moet ik er anders nog aan komen...
snap je
hier is geen boekhandel die het heeft....
vandaar een laatste poging hier!!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Nee, ik werk hier niet aan mee .... 

daar vroeg ik niet naarWilhelm schreef:Nee, ik werk hier niet aan mee ....
sorry.
doe ik iets fout dan nu??????????????
Zeg nou gewoon gelijk dat je dat boek niet in de kast hebt staan. Nu laat je Hen helemaal in spanning zitten. Ze kan het amper meer aan .............Wilhelm schreef:Nee, ik werk hier niet aan mee ....

Ok, ok, je hebt gelijk , dit boek heb ik niet, dus ik kon het makkelijk zeggenAuto schreef:Zeg nou gewoon gelijk dat je dat boek niet in de kast hebt staan. Nu laat je Hen helemaal in spanning zitten. Ze kan het amper meer aan .............Wilhelm schreef:Nee, ik werk hier niet aan mee ....![]()

Echt waar als ik het in de kast had staan , had ik nu nog het hele boek ingescand en naar je toe gemaild ! , maar helaas...
(maar je komt er ook wel een beetje laat mee, als je het vanavond al nodig hebt !! )

ik heb alleen Hosea...
- MarthaMartha
ik heb alleen Nahum, Habakuk, Zefanja........... sorry
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
ik weet het ik weet het... stil maar, veeeels te laat tuurlijk, maar door omstandigheden kon het niet anders.. en ik MOET van jean vanavond, dus wilde toch nog wel voorbereiden, ik dacht ik ga gewoon niet.....Wilhelm schreef:Ok, ok, je hebt gelijk , dit boek heb ik niet, dus ik kon het makkelijk zeggenAuto schreef:Zeg nou gewoon gelijk dat je dat boek niet in de kast hebt staan. Nu laat je Hen helemaal in spanning zitten. Ze kan het amper meer aan .............Wilhelm schreef:Nee, ik werk hier niet aan mee ....![]()
![]()
Echt waar als ik het in de kast had staan , had ik nu nog het hele boek ingescand en naar je toe gemaild ! , maar helaas...
(maar je komt er ook wel een beetje laat mee, als je het vanavond al nodig hebt !! )
Ariene.. bedankt!
enne
een ander forumlid (;), zal je naam niet noemen, leuk dat ik weet dat je nog 'actief' meeleest..
bedankt voor de aantekeningen, geeft veel overdenkingsstof en ook handreikingen!
t is okee nu, dus..
Mods..
enne
een ander forumlid (;), zal je naam niet noemen, leuk dat ik weet dat je nog 'actief' meeleest..
bedankt voor de aantekeningen, geeft veel overdenkingsstof en ook handreikingen!
t is okee nu, dus..
Mods..

Had ik dit eerder gelezen. Ik heb het boek in mijn kast staan. Ik weet niet of je het nog moet hebben???henriët schreef:Ariene.. bedankt!
enne
t is okee nu, dus..
Mods..
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Sorry Boek 1 is zo te pakken, boek 2 heb ik ergens anders liggen zal ik naar moeten zoeken.albion schreef:Had ik dit eerder gelezen. Ik heb het boek in mijn kast staan. Ik weet niet of je het nog moet hebben???henriët schreef:Ariene.. bedankt!
enne
t is okee nu, dus..
Mods..
broertje lief heeft het ook (kerstgeschenk van school)albion schreef:Had ik dit eerder gelezen. Ik heb het boek in mijn kast staan. Ik weet niet of je het nog moet hebben???henriët schreef:Ariene.. bedankt!
enne
t is okee nu, dus..
Mods..