Afl.1. Iris kan maar moeilijk wennen aan het idee haar kind straks met de beide mannen te moeten delen.
dit is toch te gek voor woorden!

Dat MOET ook wel als het op zo'n onnatuurlijke manier gaat.Raike schreef:Ik schat dat ze er in ieder geval beter over hebben nagedacht dan het gemiddelde heterostel.
Wat een domme opmerking.Raike schreef:Ik schat dat ze er in ieder geval beter over hebben nagedacht dan het gemiddelde heterostel.
Geen doctorandus-niveau, nee.freek schreef:Wat een domme opmerking.Raike schreef:Ik schat dat ze er in ieder geval beter over hebben nagedacht dan het gemiddelde heterostel.
Ik ben nu eenmaal niet zo slim, het spijt me. Maar leg eens uit wat er zo dom aan is?Tiberius schreef:Geen doctorandus-niveau, nee.freek schreef:Wat een domme opmerking.Raike schreef:Ik schat dat ze er in ieder geval beter over hebben nagedacht dan het gemiddelde heterostel.
Vertel wat je ervan vindt en plaats de eerste inhoudelijke reactie in dit topic!Lassie schreef:*gaat de uitzending bekijken*
Er is geen enkele rede om aan de nemen dat niet hetero"stellen" hier beter over nadenken dan heterostellen. Naast dat het radikaal tegen God's woord is, hebben dergelijke ontwikkelingen ook andere nadelen:Raike schreef:Ik ben nu eenmaal niet zo slim, het spijt me. Maar leg eens uit wat er zo dom aan is?
Raike schreef:Vertel wat je ervan vindt en plaats de eerste inhoudelijke reactie in dit topic!Lassie schreef:*gaat de uitzending bekijken*
En wat denk je van 8 (!) opa's en oma'sJ.C. Philpot schreef:Er is geen enkele rede om aan de nemen dat niet hetero"stellen" hier beter over nadenken dan heterostellen. Naast dat het radikaal tegen God's woord is, hebben dergelijke ontwikkelingen ook andere nadelen:Raike schreef:Ik ben nu eenmaal niet zo slim, het spijt me. Maar leg eens uit wat er zo dom aan is?
* Een kind met 2 papa's of mama's zal hierdoor gepest worden op school
Niet? Ik kreeg bij het bekijken van de uitzending toch sterk de indruk dat dit wel het geval is.J.C. Philpot schreef:Er is geen enkele rede om aan de nemen dat niet hetero"stellen" hier beter over nadenken dan heterostellen.Raike schreef:Ik ben nu eenmaal niet zo slim, het spijt me. Maar leg eens uit wat er zo dom aan is?
Ik kreeg niet de indruk dat deze mensen christelijk zijn, dus daar hebben zij geen boodschap aan.Naast dat het radikaal tegen God's woord is (…)
Dit is geen tegenargument. Tijd om wat te doen aan de tolerantie der kinderen, dat wel. Kinderen pesten om de gekste redenen, en het is geen natuurwet dat kinderen met vaders of twee moeders gepest worden, neem ik aan. Misschien juist wel goed als kinderen op jonge leeftijd in aanraking komen met mensen die 'anders' zijn.* Een kind met 2 papa's of mama's zal hierdoor gepest worden op school
Misschien wel, ik weet niet in hoeverre hier onderzoek naar is gedaan, maar er zijn zo veel situaties denkbaar waarin kinderen wel gewoon een vader en een moeder hebben, maar waar toch van alles mis gaat in de ontwikkeling. Of situaties waarin die vader of die moeder er helemaal niet zijn. Om jouw redenering door te trekken: moeten we alle sociaal zwakkeren maar verbieden om kinderen te krijgen?* Een kind heeft voor de psychische en emotionele vorming een vader en een moeder nodig