Wie klaagt er bij verkoudheid?
Wie klaagt er bij verkoudheid?
Ik wel... werd ik op attent gemaakt. Verkouden zijn is geen reden om te klagen.
Re: Wie klaagt er bij verkoudheid?
sorry, dit topic hoort niet echt thuis bij kerk en cultuur. Hoewel, cultuur....?
Klagen zit de nederlanders in het bloed..........beter gezegd...de ménsen in het bloed......
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
nou ja...Rens schreef:Klagen zit de nederlanders in het bloed..........beter gezegd...de ménsen in het bloed......
niet klagen maar dragen tòch.......
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
het blijft steen en been klagen over allerhande zaken, van geld via de regering totaan de gezondheid....klagen alom.......henriët schreef:nou ja...Rens schreef:Klagen zit de nederlanders in het bloed..........beter gezegd...de ménsen in het bloed......
niet klagen maar dragen tòch.......
Moderatorbericht:
Mijn vader zei altijd " Ik mag niet klagen , maar ik doe het zo graag"
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
ik ben het hele jaar verkouden, dus als ik zou gaan zitten klagen...is n beetje zonde van mn tijd
bovendien vind ik het heel niet erg (ik nies alleen knetter hard, dus daar moet iedereen ff aan wennen)
het is ook wel eens handig, als er bijv. 1 of andere vieze lucht hangt ergens, want ik ruik het niet
bovendien vind ik het heel niet erg (ik nies alleen knetter hard, dus daar moet iedereen ff aan wennen)
het is ook wel eens handig, als er bijv. 1 of andere vieze lucht hangt ergens, want ik ruik het niet

Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
Ik ben niet vaak verkouden eingelijk. En als ik het ben...Ik mag niet klagen! Waarom zou ik...heb het bijna nooit. Ook al ist best wel lastig hor lijkt mij!
Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
Ik werd vanochtend snipverkouden wakker.
Dus kom nu niet in mijn buurt, want ik klaag de oren van je hoofd. (Momenteel het liefst de neus van mijn hoofd, eigenlijk)

Dus kom nu niet in mijn buurt, want ik klaag de oren van je hoofd. (Momenteel het liefst de neus van mijn hoofd, eigenlijk)
ik ben ook wel eens aant klagen. toch moet je soms toch doorgaan.. en dat geeftnie.. daar wordt je hard van zegt mn pa hihihi... mar beterschap, verkouden mensen! tgaat vanzelf over!!
wat de toekomst brengen moge, mij geleidt des Heeren hand [/color]
- sweelinck 25
Klagen bij verkoudheid? Het heeft eigenlijk weinig zin. Je lost er niks mee op.
Ik ben zelf altijd verkouden, ik heb polypen in m`n neusholtes. Al 2 keer eraan geopereerd, maar ze waren zo weer terug. Het is niet anders.
Anders heeft het soms ook wel voordelen.
Ik ben zelf altijd verkouden, ik heb polypen in m`n neusholtes. Al 2 keer eraan geopereerd, maar ze waren zo weer terug. Het is niet anders.
Anders heeft het soms ook wel voordelen.
Welke voordelen dan, sweelinck??? Ben benieuwd!!! 

Leer mij Uw weg, o HEER', leer mij Uw weg...
hij ruikt vast niets...
Wanneer is het echt klagen?
Ik heb van de week ook enorme krampen gehad. Ik vertel het wel aan mijn vriend, waardoor hij misschien kan zeggen : je klaagt steeds, omdat ik hem alles vertel. Aan de andere kant vertel ik het amper aan mensen, zelfs niet aan collega's met wie ik op dat moment samenwerk en ik behoorlijk last van mijn darmen had.
Ik ben meer van het dragen en niet klagen of het moet echt erg zijn, dan wil ik ook wel mijn klaagmomenten hebben
Ik heb van de week ook enorme krampen gehad. Ik vertel het wel aan mijn vriend, waardoor hij misschien kan zeggen : je klaagt steeds, omdat ik hem alles vertel. Aan de andere kant vertel ik het amper aan mensen, zelfs niet aan collega's met wie ik op dat moment samenwerk en ik behoorlijk last van mijn darmen had.
Ik ben meer van het dragen en niet klagen of het moet echt erg zijn, dan wil ik ook wel mijn klaagmomenten hebben

'Wat zullen wij dan tot deze dingen zeggen? Zo God voor ons is, wie zal tegen ons zijn?'