BBQ, WOK, of wat dan ook meeting...
BBQ, WOK, of wat dan ook meeting...
Willen de organisatoren gaan bedenken wanneer er weer wat is...
gian, jij wilde r dam toch?
en anderen wilden Voorthuizen..?
Ik ben benieuwd naar de uitwerking!
gian, jij wilde r dam toch?
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Re: BBQ, WOK, of wat dan ook meeting...
zal wel ergens tussen Utrecht en Woerden worden, da's precies halverwege 

~~Soli Deo Gloria~~
Leidse Rijn, Harmelen, in die buurt...
Heb je honger, henriët?
Naar voedsel of ontmoeting?
henriët schreef:gian, jij wilde r dam toch?
Daar heeft Gian vast ook geen bezwaar tegen.Hendrikus schreef:zal wel ergens tussen Utrecht en Woerden worden, da's precies halverwege
En misschien dat ik dan ook nog even om het hoekje kom kijken.

Ja, lekker bereikbaar met het ovMister schreef:Leidse Rijn, Harmelen, in die buurt...

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Ik had iets leuk in gedachten. Dat kan nu niet meer.
Rotterdam eo lijkt me overigens wel een geschikte plaats om iets te doen. Ik weet alleen niet zoveel meer in Rotjeknor.
Iig niet midden in de stad ivm parkeren.
Misschien is het Wok-restaurant in Krimpen wat?
http://www.woktheater.nl/
Rotterdam eo lijkt me overigens wel een geschikte plaats om iets te doen. Ik weet alleen niet zoveel meer in Rotjeknor.
Iig niet midden in de stad ivm parkeren.
Misschien is het Wok-restaurant in Krimpen wat?
http://www.woktheater.nl/
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
Rotterdam is oké. Maar ik heb geen idee wat daar leuk is.
Gouda is natuurlijk ook een optie...

Borft ook welAfgewezen schreef:Rotterdam is oké. Maar ik heb geen idee wat daar leuk is.

Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
Ik heb even gekeken waar de actiefste posters wonen: de meesten komen toch uit Zuid-Holland, maar Utrecht is ook een behoorlijk zwaartepunt. De overige provincies vormen eigenlijk niet echt een rol van betekenis. Het meest centrale vind ik eigenlijk altijd provincie Utrecht, maar toch zeker niet westelijker/zuidelijker dan Gouda, want dan kom ik zeker niet.
Je kunt er een leuke fietstocht van maken Gijs!Gijs83 schreef:Ik heb even gekeken waar de actiefste posters wonen: de meesten komen toch uit Zuid-Holland, maar Utrecht is ook een behoorlijk zwaartepunt. De overige provincies vormen eigenlijk niet echt een rol van betekenis. Het meest centrale vind ik eigenlijk altijd provincie Utrecht, maar toch zeker niet westelijker/zuidelijker dan Gouda, want dan kom ik zeker niet.
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Ja, een leuke fietstocht organiseren is natuurlijk ook een idee, maar ik weet of we dan wel zoveel mensen bij elkaar krijgen en daarna gezellig wat eten. Dan wil ik wel een mooie route uitzoeken/maken!albion schreef:Je kunt er een leuke fietstocht van maken Gijs!Gijs83 schreef:Ik heb even gekeken waar de actiefste posters wonen: de meesten komen toch uit Zuid-Holland, maar Utrecht is ook een behoorlijk zwaartepunt. De overige provincies vormen eigenlijk niet echt een rol van betekenis. Het meest centrale vind ik eigenlijk altijd provincie Utrecht, maar toch zeker niet westelijker/zuidelijker dan Gouda, want dan kom ik zeker niet.
Maar het najaar komt alweer aan en om dan nog een fietstocht te plannen...
op de fiets zeker, net als GijsCorydoras schreef:henriët schreef:gian, jij wilde r dam toch?
Ik ben benieuwd naar de uitwerking!Daar heeft Gian vast ook geen bezwaar tegen.Hendrikus schreef:zal wel ergens tussen Utrecht en Woerden worden, da's precies halverwege
En misschien dat ik dan ook nog even om het hoekje kom kijken.

~~Soli Deo Gloria~~
Zeker Rotterdam doen dan! De mooiste stad van Nederland en er is erg veel te beleven. Bovendien is het via het ov vrij eenvoudig te bereiken. Je zit misschien even in de trein, maar dan kan je mooi dat boek uitlezen wat daar al erg lang op ligt te wachten. Bovendien is het voor mensen van de Veluwe heel leerzaam om eens in de echte stad te kijken, want Rijssen telt natuurlijk niet als stad.
Trouwens, dat Wok-theater uit Krimpen is ook wel erg goed, maar dat is vrij lastig te bereiken. Er stopt wel een bus voor de deur, maar dan wordt het een lange reis denk ik voor de meesten.

Trouwens, dat Wok-theater uit Krimpen is ook wel erg goed, maar dat is vrij lastig te bereiken. Er stopt wel een bus voor de deur, maar dan wordt het een lange reis denk ik voor de meesten.