Kerk/Gemeente in Zwolle
Kerk/Gemeente in Zwolle
Iemand woonachtig in Zwolle zoekt een bijbelgetrouwe Gemeente om naar toe te gaan. Ik woon er zelf niet en weet er daarom ook niets van. Is iemand op het forum op de hoogte van zo'n gemeente/kerk in Zwolle (of nabije omgeving) en kan die zodoende goed advies geven? Dan kan ik dat weer doorgeven. Graag wat mogelijkheden. Alvast bedankt!
Re: Kerk/Gemeente in Zwolle
Gergem natuurlijk.
Pas een nieuwe predikant.
kerk
Gereformeerde gemeente Zwolle (Boazkerk)
Predikant(en):
ds. C. Vogelaar
Boazkerk
Kromme Mijdrecht 1
8032 AN Zwolle
kerk
Predikant(en):
ds. C. Vogelaar
Boazkerk
Kromme Mijdrecht 1
8032 AN Zwolle
Laatst gewijzigd door WSO op 11 aug 2008, 20:41, 1 keer totaal gewijzigd.

nee dat kan ik niet, niet zo van op de hoogteGrace schreef:Iemand woonachtig in Zwolle zoekt een bijbelgetrouwe Gemeente om naar toe te gaan. Ik woon er zelf niet en weet er daarom ook niets van. Is iemand op het forum op de hoogte van zo'n gemeente/kerk in Zwolle (of nabije omgeving) en kan die zodoende goed advies geven? Dan kan ik dat weer doorgeven. Graag wat mogelijkheden. Alvast bedankt!
Heel erg aan te raden.WSO schreef:Gergem natuurlijk.
kerk
Predikant(en):
ds. C. Vogelaar
Boazkerk
Kromme Mijdrecht 1
8032 AN Zwolle
Zwolle heeft ook een fijne HHK-gemeente in de Lichtmis bij Hasselt aan de A28.
Verder heb je er een CGK en ik meen 2 GKV gemeentes. Bijbelgetrouwe gemeentes zat.
Verder heb je er een CGK en ik meen 2 GKV gemeentes. Bijbelgetrouwe gemeentes zat.
Vijf GKv gemeentes:Kaw schreef:Zwolle heeft ook een fijne HHK-gemeente in de Lichtmis bij Hasselt aan de A28.
# Zwolle-Berkum
# Zwolle-Centrum
# Zwolle-Noord
# Zwolle-West
# Zwolle-Zuid
Kijk eens, altijd een gemeente op loopafstandMarco schreef: Vijf GKv gemeentes:
# Zwolle-Berkum
# Zwolle-Centrum
# Zwolle-Noord
# Zwolle-West
# Zwolle-Zuid

Bedankt voor de reacties. Is er ook nog een Gereformeerde Bondsgemeente in Zwolle?
- J.C. Philpot
Die er er, zie http://www.grotekerkgemeente.nl/.Grace schreef:Bedankt voor de reacties. Is er ook nog een Gereformeerde Bondsgemeente in Zwolle?
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.
George Whitefield
George Whitefield
Aanbevolen!J.C. Philpot schreef:Die er er, zie http://www.grotekerkgemeente.nl/.Grace schreef:Bedankt voor de reacties. Is er ook nog een Gereformeerde Bondsgemeente in Zwolle?
~~Soli Deo Gloria~~
De meeste stemmen gelden? 

Om meerdere redenen...Hendrikus schreef:Aanbevolen!J.C. Philpot schreef:Die er er, zie http://www.grotekerkgemeente.nl/.Grace schreef:Bedankt voor de reacties. Is er ook nog een Gereformeerde Bondsgemeente in Zwolle?

Ik wantrouw iedereen die een theologie heeft. Ware theologie ademt en loopt. (Willem Barnard)
Laat me raden... Goed orgel en leuke organist?Josephus schreef:Om meerdere redenen...

nee fijne banken met dure kussens

dat je niet voor torgel naar de kerk gaat, heb ik zondag wel weer meegemaaktKaw schreef:Laat me raden... Goed orgel en leuke organist?Josephus schreef:Om meerdere redenen...
goede dienst bij een aftands electronisch apparaatje
~~Soli Deo Gloria~~