STUUR HENRIET EEN KAARTJE
- sweelinck 25
STUUR HENRIET EEN KAARTJE
Henriet gaat ons 6 eken verlaten. Zij gaat ons missen, maar wij haar nog veel en veel meer!!!
Daarom laten we allemaal een kaartje sturen, voor alles wat ze voor ons wil en mag betekenen.
Gewoon doen!!
Adres is:
Camping Schoolzicht
t.a.v. Henriet
Brouwerijweg 5
4363NL Aagtekerke
Daarom laten we allemaal een kaartje sturen, voor alles wat ze voor ons wil en mag betekenen.
Gewoon doen!!
Adres is:
Camping Schoolzicht
t.a.v. Henriet
Brouwerijweg 5
4363NL Aagtekerke
Re: STUUR HENRIET EEN KAARTJE
Ze blijft dan toch zeker gewoon RF-en.
Daar heeft ze dan alle tijd voor!!
ze mag haar laptop niet meenemen zekerjvdg schreef:Ze blijft dan toch zeker gewoon RF-en.

De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Heeft ze daar een vaste caravan staan, of .......sweelinck 25 schreef:Henriet gaat ons 6 eken verlaten. Zij gaat ons missen, maar wij haar nog veel en veel meer!!!
Gewoon doen!!
Adres is:
Camping Schoolzicht
t.a.v. Henriet
Brouwerijweg 5
4363NL Aagtekerke
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Volgens mij hoort Henriet kaartjes te sturen... 

Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
wat een rare actie.
Tja, maar dan moeten wij allemaal onze anonimiteit prijsgeven.Gian schreef:Volgens mij hoort Henriet kaartjes te sturen...

Wat we wel kunnen doen is:
Ze is 6 weken weg.
Minus de 6 zondagen, de dag van aankomst en de dag van vertrek blijven er 34 dagen over.
Als we de forummers zodanig inroosteren dat er elke dag 5 RF-ers op bezoek gaan (in Aagtekerke?) kunnen er 170 Henriët c.s. contacteren.
Ze is 6 weken weg.
Minus de 6 zondagen, de dag van aankomst en de dag van vertrek blijven er 34 dagen over.
Als we de forummers zodanig inroosteren dat er elke dag 5 RF-ers op bezoek gaan (in Aagtekerke?) kunnen er 170 Henriët c.s. contacteren.

- Wilma van den Berg
jvdg schreef: Als we de forummers zodanig inroosteren dat er elke dag 5 RF-ers op bezoek gaan (in Aagtekerke?) kunnen er 170 Henriët c.s. contacteren.
Een leuk idee, maar de vraag is wel of dit verstandig is...
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
- monique
aaaah kom op dan krijgt ze een berg kaarten dat is tog leuk mmensen
herinner je gister
droom van morgen
maar leef vandaag
droom van morgen
maar leef vandaag
- Wilma van den Berg
Het idee om kaarten te sturen vind ik heel leuk en lijkt me goed. Het plan om er misschien heen te gaan lijkt me niet heel goed. Vandaar mijn reactie...monique schreef:aaaah kom op dan krijgt ze een berg kaarten dat is tog leuk mmensen
- monique
huh erheen gaan? haha nou dat heb ik niet zien staan ik heb verkeerd gekeken doe ik wel vaker erheen gaan tsja dat word ietsjes te mensjes maar een kaartje owkeee dat magWilma van den Berg schreef:Het idee om kaarten te sturen vind ik heel leuk en lijkt me goed. Het plan om er misschien heen te gaan lijkt me niet heel goed. Vandaar mijn reactie...monique schreef:aaaah kom op dan krijgt ze een berg kaarten dat is tog leuk mmensen

herinner je gister
droom van morgen
maar leef vandaag
droom van morgen
maar leef vandaag
Dit geeft wel heel ernstig het verslavend karakter van een forum als dit weer... Als je er gewoon 6 weken niet bent, schijnt dat haast ononverkomenlijk te zijn.
- Wilma van den Berg
Waarom? Het is denk ik gewoon een teken van medeleven! (en dat is nooit verkeerd mijns inziens)jan03 schreef:Dit geeft wel heel ernstig het verslavend karakter van een forum als dit weer... Als je er gewoon 6 weken niet bent, schijnt dat haast ononverkomenlijk te zijn.
Medeleven?? Ja precies dus wat ik bedoel. Medeleven doe je volgens mij met iemand die het moeilijk heeft..