ja twas egt supper leuk
nou een maandag toen zijn we naar engeland toe gerijst we werden opgevangen bij een kerk ik ging met judith in een gastgezin dus wij werden daar opgehaald door een man dus ik had mn koffer achterin de kofferbak gedaan en ik ga zo heel leuk voorin zitten maar toen zat er een stuur voor me

die man kwam niet meer bij nou toen kwamen we daar thuis en daar waren 2 meiden 1 van 16 en de andere 17 en een vrouw en een hond en ze waren egt supper aardig dus wij hebben daar savonds een spel gedaan en dat heet spoons dat is met kaarten nou daar moet je vechten om een lepel met dat spel
dan heb iedereen 4 kaarten en dan moet je 4 dezelfde hebben b.v vier k's of j ga maar door en als je dat hebt dan moet je zo snel mogelijk een lepel pakken en dan mag iedereen aanvallen maar er ligt 1 lepel minder dan de mensen dus je moet snel zijn
elke dag begin je in de kerk
-dinsdag moesten we om 8 uur in de kerk zijn en toen gingen we naar een engelse school daar hebben we een presentatie gegeven over holland en over onze school we hebben ze nederlands leren praten en we hebben gekookt egt leuk en in engeland hebben ze groepen op het schoolplein b.v de nurds en de populairen ga maar door en we heben gesport toen we weer bij de kerk aankwamen was er vanalles te doen in de kerk allemaal spelletjes toen werden we weer opgehaald door het gastgezin
-woensdag zijn we naar het ziekenhuis geweest ook best wel leuk maar dat was eigenlijk het enigste wat niet leuk was van de week beetje saai en daarna zijn we naar chilterns gataway geweest dat is heel mooi daar mooi uitzicht en heel groot
toen we bij de kerk kwamen hadden ze weer iets leuks georganiseert bijna naast de kerk zit een groot veld daar hebben we allemaal spellen gedaan b.v hockey parachute slagbal en rugby
-donderdag hebben we gewinkeld in milton keynes dat is een heel groot winkelcentrum overdekt daarna zijn we naar een water centre gegaan daar hebben we geklommen en vlotten gebouwd dat was zooo leuk we dachten dat ons vlot heel sterk was dus we gaan met dat ding op het water en ja we vielen allemaal in et water ik net niet maja ik wers er helemaal ingeduwd haha ff lekker klieren daarna zijn we naar de mac donalds geweest
-vrijdag tsja afscheid nemen en weg naar holland kvond et wel moeilijk om weg te gaan bij die mensen ze waren egt supper lief en ow jah we hebben ook nog gebowld
nou dit was de week maar egt om nooit meer te vergeten die boot is ook egt supper groot en we hebben de hele week natuuurlijk engels moeten praten en het ging goed

groetjes mo