Auto's met open dak
Auto's met open dak
Wie kan mij helpen!
Ik ben opzoek naar automerken waar je het dak naar achter kan doen zodat je lekker de wind in je haren voelt!
(tsja. k ben echt een leek op het gebied van automerken)....
wie kan me helpen?
Ik ben opzoek naar automerken waar je het dak naar achter kan doen zodat je lekker de wind in je haren voelt!
wie kan me helpen?
Re: Auto's met open dak
ik zou een Cabriolet nemen.Lassie schreef:Wie kan mij helpen!
wie kan me helpen?
Dat zijn hele goeie!

Moet het dak ook weer terug kunnen?Lassie schreef:Wie kan mij helpen!
wie kan me helpen?

Maar ff serieus: je zal toch wat meer moeten zeggen, zoals: prijsklasse, nieuw of tweedehands, grootte ivm belasting/verzekering/benzine, etc.
Vrijwel elk automerk heeft wel een cabrio in zijn catalogus.
het gaat om een dagje! (dus een huur)
Ik ga er niet een kopen!!!
(het moet een verrassing zijn voor m'n vriend)
Dan zou ik een BMW M6 Cabrio adviseren.Lassie schreef:het gaat om een dagje! (dus een huur)
Kost wel een paar centen, maar dan heb je ook wat.
okew!
ik wacht nog ff af!
hoeveel ben je ongeveer kwijt aanzoiets?
ik wacht nog ff af!
hoeveel ben je ongeveer kwijt aanzoiets?
Mijn buurman heeft zelf een dak in zijn splinternieuwe auto gezaagd lol. En daar een dakraam van de sloop in gezet. Er groeit nu mos aan de binnenkant, maar volgens de buurman is alles goed gegaan en lekt het niet...
Misschien kijken of een trouwautoverhuurder wat leuks voor je heeft? Zonder chauffeur moet je wat voor max. 300 euro kunnen regelen.
Misschien kijken of een trouwautoverhuurder wat leuks voor je heeft? Zonder chauffeur moet je wat voor max. 300 euro kunnen regelen.
Kijk anders hier eens: http://www.silverline.nl/cabrioverhuur_onze_collectie
Met zo'n Chrysler Sebring of Audi TT kan je je ook aardig vermaken.
- JolandaOudshoorn
he nee,ik zou voor die mini gaanTiberius schreef:Kijk anders hier eens: http://www.silverline.nl/cabrioverhuur_onze_collectie

Ik weet, mijn Verlosser leeft
Tis niet voor haar maar voor haar kerelJolandaOudshoorn schreef:he nee,ik zou voor die mini gaanTiberius schreef:Kijk anders hier eens: http://www.silverline.nl/cabrioverhuur_onze_collectie

het gaat niet om een bruidsauto schatjes!!!
Weten we lieverd, maar juist die bedrijven verhuren de auto's die je zoekt. Er zijn wel verhuurbedrijven die 'normale' auto's tegen 'normale' prijzen verhuren, maar je zal daar geen open dakkie vinden!Lassie schreef:het gaat niet om een bruidsauto schatjes!!!
Of je mij bedoelt weet ik niet, maar de link die ik gaf is gewoon van een cabrio-verhuurder. In die cabrio's kan je trouwen, maar ook gewoon rondrossen.Lassie schreef:het gaat niet om een bruidsauto schatjes!!!
En neem van mij aan: als je je vriend echt wil verrassen, neem dan niet die Mini.
ik begrijp jullie!!!!!
tsja... ik zal dan toch kijken naar iets anders!!!! (ooit eens een andere keer)...
al wil ik jullie wel bedanken voor de informatie........

tsja... ik zal dan toch kijken naar iets anders!!!! (ooit eens een andere keer)...
al wil ik jullie wel bedanken voor de informatie........
--
Laatst gewijzigd door Kislev op 26 okt 2009, 17:24, 1 keer totaal gewijzigd.