Opnieuw Nine-Eleven (WTC/2001)

Plaats reactie
Rens

Opnieuw Nine-Eleven (WTC/2001)

Bericht door Rens »

Uit het nieuws van 18.00 uur:

"Mobiel bellen vanuit het vliegtuig is weer een stap dichterbij gekomen"

het is nú nog niet mogelijk om mobiel te bellen met iemand "op de grond", thuis dus bijvoorbeeld............

ehhhhhhhhhh, en de zgn. (mobiele) telefoongesprekken met "thuis" vanuit één of meer vliegtuigen bij de aanslagen van 9/11 op het WTC en het Pentagon dan????????

zijn we dus reëel door de regering van de USA opgezadeld met regelrechte leugens, en maakt dat de rest van de toch al twijfelachtige zaken nu helemáál als bedrog in beeld komen...............
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Tiberius
Administrator

Re: Opnieuw Nine-Eleven (WTC/2001)

Bericht door Tiberius »

Volgens mij kan je gewoon vanuit het vliegtuig mobiel bellen.
Alleen mag het niet, omdat je de apparatuur dan verstoort. Bij een neerstortend vliegtuig is dat niet zo'n probleem.
Rens

Bericht door Rens »

Tiberius schreef:Volgens mij kan je gewoon vanuit het vliegtuig mobiel bellen.
Alleen mag het niet, omdat je de apparatuur dan verstoort. Bij een neerstortend vliegtuig is dat niet zo'n probleem.
volgens de krant kan het nu pas, technisch gezien.....en toen zeker NIET.

in Europa zijn ze nu bezig om de laaste restjes technische weerspannigheden op te ruimen, waarna over een jaar of twee volop gebeld zou kunnen worden vanuit vliegtuigen.
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
helma

Bericht door helma »

In Amerika kan álles Rens :oO
refo

Bericht door refo »

Inderdaad zijn er op 11-9-2001 verhalen verspreid over 'mobiel bellende' mensen in vlucht 93. Naderhand zijn deze berichten niet meer gepubliceerd. Iemand had over het hoofd gezien dat het technisch niet kon.

Handshake van het mobiele toestel met de antenne-paal kost ongeveer evenveel tijd als het vliegen naar de volgende. Als je al verbinding kunt maken.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
David J

Bericht door David J »

Rens schreef:
Tiberius schreef:Volgens mij kan je gewoon vanuit het vliegtuig mobiel bellen.
volgens de krant kan het nu pas, technisch gezien.....en toen zeker NIET.

in Europa zijn ze nu bezig om de laaste restjes technische weerspannigheden op te ruimen, waarna over een jaar of twee volop gebeld zou kunnen worden vanuit vliegtuigen.
Zonder dat ik me erin verdiept hebt: het maakt natuurlijk nogal wat uit voor het bereik of met 1000 km/h op 11 km hoogte ergens midden boven de Atlantische zit, of op hooguit een kilometer hoogte, met een veel lagere snelheid, boven een van dichtstbevolkte gebieden op aarde. Ik kan me voorstellen dat je in het tweede geval wel, en in het eerste geval niet kunt bellen.
memento

Bericht door memento »

refo schreef:Inderdaad zijn er op 11-9-2001 verhalen verspreid over 'mobiel bellende' mensen in vlucht 93. Naderhand zijn deze berichten niet meer gepubliceerd. Iemand had over het hoofd gezien dat het technisch niet kon.

Handshake van het mobiele toestel met de antenne-paal kost ongeveer evenveel tijd als het vliegen naar de volgende. Als je al verbinding kunt maken.
Technisch gezien lijk je gelijk te hebben, ware het niet dat men het heeft uitgeprobeerd, en tot de conclusie kwam dat het in een klein aantal gevallen wél lukte een kort mobiel gesprek (1 minuut) te voeren. Afhankelijk van de hoogte was deze kans 1 op 25, tot 1 op 1000.
Kaw
Contacteer:

Bericht door Kaw »

Als je van 10 km hoogte naar beneden aan het storten bent, dan heb je een relatieve verplaatsing op het horizontale vlak van weinig kilometers. ;)
Marnix

Bericht door Marnix »

memento schreef:
refo schreef:Inderdaad zijn er op 11-9-2001 verhalen verspreid over 'mobiel bellende' mensen in vlucht 93. Naderhand zijn deze berichten niet meer gepubliceerd. Iemand had over het hoofd gezien dat het technisch niet kon.

Technisch gezien lijk je gelijk te hebben, ware het niet dat men het heeft uitgeprobeerd, en tot de conclusie kwam dat het in een klein aantal gevallen wél lukte een kort mobiel gesprek (1 minuut) te voeren. Afhankelijk van de hoogte was deze kans 1 op 25, tot 1 op 1000.
Precies. Met bellen bedoelt men uiteraard dat je gewoon een telefoongesprek kan voeren niet dat je 1 op de 25 keer of mog minder, een gesprek van 10 seconden kan voeren. Dat wordt mogelijk.

Overigens is het wel goed je eerst te verdiepen in dit soort dingen voor je er uitspraken over doet. Er is maar 2x vanaf een mobiele telefoon gebeld, vlak voor de crash. Beide gesprekken werden na 1-2 minuten afgekapt. De rest van de gesprekken zijn via Airfone gedaan, een betaalde telefoon-service van Verizon, die anders werkt dan GSM.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Plaats reactie