Jongetje helpt bij bevalling
Door: Hugo Müller
Gepubliceerd: gisteren 20:57
Een zesjarig jongetje heeft zijn moeder geholpen met haar bevalling. De kleuter trok zijn kersverse zusje zachtjes de wereld in, meldt de Belgische krant Het Laatste Nieuws.
"Ik was alleen, het ging allemaal heel snel", zei de moeder uit Carballino, een dorpje in het noordwesten van Spanje. Ze had haar zoontje gevraagd de baby "heel voorzichtig uit haar onderlichaam te trekken". De gebelde ziekenwagen was namelijk nog niet gearriveerd, terwijl de vader op zijn werk niet bereikbaar was. "Ik moest mijn mama een beetje helpen, alleen kon ze het niet", verklaarde de koelbloedige 'vroedjongen'.
====
Een koelbloedig jochie!! Hulde!!
6-jarig jongetje helpt moeder bij bevalling
- Hendrikje Stoffels
Re: 6-jarig jongetje helpt moeder bij bevalling
Best wel knap ook van die moeder, om niet in paniek te raken en broertje zo te coachen!
Pfoe heftig voor kinderhersenen....
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
- JolandaOudshoorn
Wow, wel knap van dat ventje! Hoewel, op die leeftijd doen ze "gewoon" de dingen die ze worden opgedragen. Er is nog zoveel vreemd.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Grappig om later tegen je zusje te zeggen: ik was jouw verloskundige!
Heftig dat we dat in Nederland horen eigenlijk.
Al dit soort meer extreme berichten vliegt echt razendsnel de wereld over, mensen hebben dit soort nieuws nodig lijkt het soms wel.

Al dit soort meer extreme berichten vliegt echt razendsnel de wereld over, mensen hebben dit soort nieuws nodig lijkt het soms wel.
- Hendrikje Stoffels
Wat klinkt je commentaar zúúr, Jongere!Jongere schreef:Heftig dat we dat in Nederland horen eigenlijk.![]()
Ja, ik ben ook best zuur.Hendrikje Stoffels schreef:Wat klinkt je commentaar zúúr, Jongere!Jongere schreef:Heftig dat we dat in Nederland horen eigenlijk.![]()

Nou, ik kan jongere wel volgen. Vandaag had ik ook zo'n moment van vervreemding bij het lezen van het nieuws. Van de 10 berichten dacht ik van 8 'wat moet ik er mee?'.
Nuttig om te weten dat een bekend schrijver is overleden, maar wat kan mij het schelen dat de bgm in Leiden zn ambtsketen kwijt is?
Nuttig om te weten dat een bekend schrijver is overleden, maar wat kan mij het schelen dat de bgm in Leiden zn ambtsketen kwijt is?
- MarthaMartha
stel voor dat jij hem vindt.... krijg je vast een mooie beloning.... kom je in ieder geval vast ook in de krant....Kislev schreef:Nou, ik kan jongere wel volgen. Vandaag had ik ook zo'n moment van vervreemding bij het lezen van het nieuws. Van de 10 berichten dacht ik van 8 'wat moet ik er mee?'.
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Sja, dat van die schrijver vind ik nou weer niet zo nuttig....wat is je definitie van nuttig? En wat is je interesse?Kislev schreef:Nou, ik kan jongere wel volgen. Vandaag had ik ook zo'n moment van vervreemding bij het lezen van het nieuws. Van de 10 berichten dacht ik van 8 'wat moet ik er mee?'.

Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.