Jihad (Doodsopdracht) aan het adres van Wilders...

Rens

Jihad (Doodsopdracht) aan het adres van Wilders...

Bericht door Rens »

uit De Telegraaf

Jihad tegen Wilders
door Joost de Haas

AMSTERDAM - Vanuit het terreurnetwerk van Al-Qaeda is het bevel gegeven Geert Wilders te vermoorden wegens diens komende anti-Koranfilm. De PVV-leider moet volgens de oproep worden 'afgeslacht' omdat hij de islam en de profeet Mohammed beledigt.

Dit blijkt uit een recent bericht op het afgeschermde webforum van de aan Al-Qaeda verbonden internetsite al-ekhlaas.net. 'In de naam van Allah, wij vragen jullie ons de keel te brengen van deze ongelovige die de islam en de moslims beledigt en de profeet Mohammed belachelijk maakt', aldus de angstaanjagende boodschap.

Terroriseren

Mohammed B. wordt in het bericht als held geëerd. Hij wordt gezien als een voorbeeldig moslim door de moord op Theo van Gogh. In de boodschap wordt ook opgeroepen Nederland te 'terroriseren' om uitzending van de omstreden film te voorkomen.

'Wij, de moslims van de wereld, moeten strijden tegen iedereen die de islam bespot. De Nederlanders willen niet dat er moslims in hun land bestaan, omdat zij bang zijn te worden vernietigd door de islam'. De internetdreiging is onderschept door het Amerikaanse onderzoeksinstituut SITE Intelligence Group, dat ook de Nederlandse overheid van informatie voorziet. SITE-analist Adam Raisman bevestigde de oproep gisteravond tegenover De Telegraaf. " Opvallend is dat Mohammed B. ook als icoon wordt ingezet bij oproepen tot geweld tegen landen die cartoons over de profeet publiceren", aldus Raisman. " De internetposting over Wilders gaat gepaard met foto's van Wilders en Van Gogh." Wilders heeft zijn Koranfilm eind deze week af. Uitzending zal mogelijk nog weken op zich laten wachten, zo heeft hij laten weten.
Executies

De terreuroproep van al-ekhlaas.net werd op 28 januari geplaatst, daags nadat Wilders in De Telegraaf onthulde dat zijn film zich afspeelt in de Koran, waarbij het heilige boek opengaat en de kijker beelden krijgt te zien van bijvoorbeeld onthoofdingen of executies. Later werd bekend dat de rolprent de titel 'Fitna' (Beproeving) krijgt. De ongeveer vijftien minuten durende film eindigt volgens Wilders met een afbeelding van de profeet Mohammed. " Met die prent gebeurt iets, ik zeg nog niet wat." Wilders beschikt over een aparte website waarop zijn Koranfilm zal worden vertoond. De host van http://www.fitnathemovie.com zit in de Verenigde Staten.

De Islam is toch een vreedzaam geloof?????? Dit gaat écht alle perken te buiten, een oproep om "Nederland te terroriseren"
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Bonny
Contacteer:

Re: Jihad (Doodsopdracht) aan het adres van Wilders...

Bericht door Bonny »

Lekkere jongens die radicalen. Aan de ene kant moet Wilders ook niet primair beledigen, aan de andere kant vind ik dat we nu niet moeten buigen voor de moslims. Ze diene ons niet de wet voor te schrijven
The Groom's still waiting at the altar
Rens

Bericht door Rens »

Bonny schreef:Lekkere jongens die radicalen. Aan de ene kant moet Wilders ook niet primair beledigen, aan de andere kant vind ik dat we nu niet moeten buigen voor de moslims. Ze diene ons niet de wet voor te schrijven
andersom wél, zoals velen zouden willen (en ook doen)??
Moderatorbericht:
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

Rens schreef:
Bonny schreef:Lekkere jongens die radicalen. Aan de ene kant moet Wilders ook niet primair beledigen, aan de andere kant vind ik dat we nu niet moeten buigen voor de moslims. Ze diene ons niet de wet voor te schrijven
Nou, als het gaat om de situatie hier in Nederland wel. Aanpassen noemt men dat :modo
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Rens

Bericht door Rens »

JolandaOudshoorn schreef:
Rens schreef:
Nou, als het gaat om de situatie hier in Nederland wel. Aanpassen noemt men dat :modo

ik pleit eigenlijk voor een vreedzaam naast elkaar leven, ieder in zijn eigenheid..............
Moderatorbericht:
JolandaOudshoorn

Rens schreef:
Rens schreef: andersom wél, zoals velen zouden willen (en ook doen)??

ik pleit eigenlijk voor een vreedzaam naast elkaar leven, ieder in zijn eigenheid..............
Daar ben ik het mee eens, maar dan wel binnen het kader van de Nederlandse wetten!
Rens

Bericht door Rens »

Maar dan moet "de wetgever" wel stoppen met het steeds méér beperkende maatregelen bedenken die de persoonlijke vrijheid van mensen onwaarachtig inperkt, tégen hun basisprincipes in daar waar het hun geloofsuitingen betreft.
Moderatorbericht:
JolandaOudshoorn

Rens schreef:Maar dan moet "de wetgever" wel stoppen met het steeds méér beperkende maatregelen bedenken die de persoonlijke vrijheid van mensen onwaarachtig inperkt, tégen hun basisprincipes in daar waar het hun geloofsuitingen betreft.
Ik geloof dat het de moslims niet zo erg moeilijk wordt gemaakt hier in Nederland, zeker wanneer je dat vergelijkt met de christenen in Saoudi Arabie of zo.
Rens

Bericht door Rens »

Rens schreef:Maar dan moet "de wetgever" wel stoppen met het steeds méér beperkende maatregelen bedenken die de persoonlijke vrijheid van mensen onwaarachtig inperkt, tégen hun basisprincipes in daar waar het hun geloofsuitingen betreft.
Ik geloof dat het de moslims niet zo erg moeilijk wordt gemaakt hier in Nederland, zeker wanneer je dat vergelijkt met de christenen in Saoudi Arabie of zo.
denk maar even aan het hoofddoekjes-verbod, dat is wel het simpelste pesterijtje van de wetgever, terwijl hun godsdienst het hoofddoekje wél voorschrijft...........en het gaat steeds verder, nu weer ophef over boerkini's, de niqab etc..........
Moderatorbericht:
JolandaOudshoorn

Rens schreef:
denk maar even aan het hoofddoekjes-verbod, dat is wel het simpelste pesterijtje van de wetgever, terwijl hun godsdienst het hoofddoekje wél voorschrijft...........en het gaat steeds verder, nu weer ophef over boerkini's, de niqab etc..........
Merkwaardig dat je in moslimlanden bijna geen enkele vrouw met een hoofddoek ziet rondlopen....
Rens

Bericht door Rens »

JolandaOudshoorn schreef: Merkwaardig dat je in moslimlanden bijna geen enkele vrouw met een hoofddoek ziet rondlopen....
weet je dat uit eigen waarneming? een vriend van mij is met een Iraanse getrouwd geweest, en die schetste behoorlijk schokkende details.........
Moderatorbericht:
Ariene

Bericht door Ariene »

Rens schreef:
JolandaOudshoorn schreef: Merkwaardig dat je in moslimlanden bijna geen enkele vrouw met een hoofddoek ziet rondlopen....
weet je dat uit eigen waarneming? een vriend van mij is met een Iraanse getrouwd geweest, en die schetste behoorlijk schokkende details.........
Ik denk dat er meer gedoeld wordt op Turkije en Marokko
Is het gebed uw stuurwiel of uw reservewiel?
JolandaOudshoorn

Ariene schreef:
Rens schreef:
Ik denk dat er meer gedoeld wordt op Turkije en Marokko
idd, bovendien ben ik zelf in Egypte geweest en ik heb bijna geen hoofddoekje gezien.
Rens

Bericht door Rens »

Egypte, Turkije, Marokko.............daar schijnt het iid wel wat mee te vallen, maar wat m'n vriend in Iran zag en 'm overkwam.....dat was bij de wilde spinnen af.....
Moderatorbericht:
Ariene

Bericht door Ariene »

"Je wenst het toch je ergste vijand niet toe om in de krantenkoppen te moeten lezen dat er tot een jihad tegen je wordt opgeroepen. Een bedreiging als deze heb ik nooit eerder meegemaakt."

Je zou bijna denken dat hij echt blond is
Is het gebed uw stuurwiel of uw reservewiel?
Plaats reactie