Zevenderlei gezichten i.h lijden en sterven van de H. Jezus

Plaats reactie
mayflower

Zevenderlei gezichten i.h lijden en sterven van de H. Jezus

Bericht door mayflower »

Zevenderlei gezichten in het lijden en sterven van de Here Jezus Christus - Francis Ridderus
http://www.derooboeken.nl/advertentie_saambinder.pdf
Jan Klaassen

Bericht door Jan Klaassen »

Dus?
mayflower

Bericht door mayflower »

Jan Klaassen schreef:Dus?
Wat bedoel je met "dus" ???. Is het een probleem dat ik een advertentie plaats van een vertaald boek van Ridderus ?
wim

Bericht door wim »

"[...] komt te verklaren en toepassen naar de rechte zin en mening des Heiligen Geestes"

Da's alvast een gedurfde uitspraak.
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

mayflower schreef:Is het een probleem dat ik een advertentie plaats van een vertaald boek van Ridderus ?
Op zich niet.
Alleen zie ik op dit moment de toegevoegde waarde van deze advertentie niet voor een forum.

Is het als een soort reclame bedoeld (werk je bij of voor De Roo) of wil je er een discussie over?
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

wim schreef:"[...] komt te verklaren en toepassen naar de rechte zin en mening des Heiligen Geestes"

't is voor de Saambinder, dus dan moet het toch goed zijn? :|
mayflower

Bericht door mayflower »

Tiberius schreef:
mayflower schreef:Is het een probleem dat ik een advertentie plaats van een vertaald boek van Ridderus ?
Op zich niet.
Alleen zie ik op dit moment de toegevoegde waarde van deze advertentie niet voor een forum.

Is het als een soort reclame bedoeld (werk je bij of voor De Roo) of wil je er een discussie over?
Nee ik werk niet bij de Roo, maar als het blijkbaar zo'n probleem is en het voegd volgens jou totaal niets toe, dan mag je dit verwijderen.
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

Verwijderen is wat mij betreft niet aan de orde.

Maar ik vraag me alleen af, wat je doel is met het plaatsen van een link naar een Saambinder advertentie. Reclame? Discussie?

Kijk, mensen plaatsen hier wel eens een uitnodiging voor een concert of zo, omdat ze daar zelf op een of andere wijze in participeren en het leuk of waardevol vinden dat refoforummers dat concert bezoeken.
wim

Bericht door wim »

mayflower schreef: Nee ik werk niet bij de Roo, maar als het blijkbaar zo'n probleem is en het voegd volgens jou totaal niets toe, dan mag je dit verwijderen.
Misschien vind je het een goed boek en breng je het daarom onder de aandacht. Dat lijkt me voldoende reden om het te posten.
Herman
Moderator

Bericht door Herman »

wim schreef:"[...] komt te verklaren en toepassen naar de rechte zin en mening des Heiligen Geestes"

Zo adverteerden de zeventiende eeuwse boekhandelaren op het schutblad van hun producten.
Plaats reactie