Beste mede-forumleden, wil jullie vragen of jullie Rens,
(voor velen een bekend vormalig forumlid) willen bidden.
Er is een zwaar vermoeden dat hij prostaatkanker heeft.
Hij heeft het erg moeilijk, de onderzoeken starten komende week. bid alstjeblieft voor hem!
Gebed gevraagd!
- Christiaan
Gebed gevraagd!
Bij het lezen van de bijbel zijn twee fouten mogelijk: men neemt alles letterlijk of met vergeestelijkt alles (Blaise Pascal)
Wij zijn bedelaars, dat is waar. (Dr. Maarten Luther)
Wij zijn bedelaars, dat is waar. (Dr. Maarten Luther)
- JolandaOudshoorn
Even een korte reactie mijnerzijds.
de eerste bloeduitslagen zijn niet bemoedigend.
de blaas en de nieren zijn prima in orde, en er is ook geen sprake van een overmatige blaasontsteking oid.
wel is de prostaat sterk vergroot, meer dan je op grond van de leeftijd mocht verwachten.
het volgende bloedonderzoek staat voor vandaag op het programma. laat die een een evenzeer negatief beeld zien, dan volgen verdere, meer toegespitste onderzoeken.
verder ben ik alleen maar ongelofelijk moe, het kleinste dingetje is eigenlijk al teveel. zelfs dit berichtje neerzetten kost me al wezenloos veel energie.
de opmerking dat ik wel eens in Lourdes kon zijn, heeft me wel gestoken, omdat door de toon de draak werd gestoken met zaken die voor een bepaalde groep mensen heel veel betekent.
een groet vanuit Wekerom.........................
de eerste bloeduitslagen zijn niet bemoedigend.
de blaas en de nieren zijn prima in orde, en er is ook geen sprake van een overmatige blaasontsteking oid.
wel is de prostaat sterk vergroot, meer dan je op grond van de leeftijd mocht verwachten.
het volgende bloedonderzoek staat voor vandaag op het programma. laat die een een evenzeer negatief beeld zien, dan volgen verdere, meer toegespitste onderzoeken.
verder ben ik alleen maar ongelofelijk moe, het kleinste dingetje is eigenlijk al teveel. zelfs dit berichtje neerzetten kost me al wezenloos veel energie.
de opmerking dat ik wel eens in Lourdes kon zijn, heeft me wel gestoken, omdat door de toon de draak werd gestoken met zaken die voor een bepaalde groep mensen heel veel betekent.
een groet vanuit Wekerom.........................
- Oude-Waarheid