Ds. J Spaans
Ds. J Spaans
Wederom een topic over een Canadese Dominee... Ik zag in de Saambinder staan dat Ds. J Spaans donderdagavond in Borssele voor moet gaan. Maar k heb enige tijd geleden gehoord dat hij niet meer naar Nederland kwam vanwege zijn leeftijd. En er heeft in de Saambinder ook geen bericht van het Deputaatschap Buitelandse kerken gestaan dat hij overkomt. Heeft iemand iets erover gehoord? K zou deze predikant graag nog een keer willen beluisteren!
Als in de Saambinder staat dat ds Spaans in Borsele voorgaat, dan zal dat wel zo zijn. Dus zet het in je agenda, maar houd de vergadervaria in het RD in de gaten.
Overigens kun je geen predikanten beluisteren, het zijn geen dingen maar mensen. Je kunt natuurlijk wel hun preken beluisteren.
Overigens kun je geen predikanten beluisteren, het zijn geen dingen maar mensen. Je kunt natuurlijk wel hun preken beluisteren.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Je moet me ook niet half quoten. Dat is niet eerlijk.Matthey schreef:Hoeft niet altijd zo te zijn er hebben al meermalen fouten in de Saambinder gestaan m.b.t. dominees van overzee!refo schreef:Als in de Saambinder staat dat ds Spaans in Borsele voorgaat, dan zal dat wel zo zijn..
--------------
Re: Ds. J Spaans
Komt Ds. Spaans nog eens naar Nederland?
Als je nix anders te doen hebt, ik zou zeggen, bel de dominee, hij zal nu wel wakker zijn.Klaas-Jan schreef:Komt Ds. Spaans nog eens naar Nederland?
Voor dit genre antwoorden hebben we tegenwoordig een speciale topic:jvdg schreef:Als je nix anders te doen hebt, ik zou zeggen, bel de dominee, hij zal nu wel wakker zijn.Klaas-Jan schreef:Komt Ds. Spaans nog eens naar Nederland?
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic.php?f=23&t=6884
jvdg schreef:Als je nix anders te doen hebt, ik zou zeggen, bel de dominee, hij zal nu wel wakker zijn.Klaas-Jan schreef:Komt Ds. Spaans nog eens naar Nederland?

Ik denk dat hij al weg is áls hij komt.jvdg schreef:Als je nix anders te doen hebt, ik zou zeggen, bel de dominee, hij zal nu wel wakker zijn.Klaas-Jan schreef:Komt Ds. Spaans nog eens naar Nederland?
Gewetensbezwaarde trouwambtenaar - 'De totalitaire staat werpt het geweten van haar burgers weg als een waardeloos vod'
Dr. J.H. Bavinck
Dr. J.H. Bavinck
caprice schreef:Ik denk dat hij al weg is áls hij komt.jvdg schreef:Als je nix anders te doen hebt, ik zou zeggen, bel de dominee, hij zal nu wel wakker zijn.Klaas-Jan schreef:Komt Ds. Spaans nog eens naar Nederland?

Re:
Was hij er nog?Tiberius schreef:Dan kan je altijd de koster van Borssele even bellen.Matthey schreef:Hoeft niet altijd zo te zijn er hebben al meermalen fouten in de Saambinder gestaan m.b.t. dominees van overzee!refo schreef:Als in de Saambinder staat dat ds Spaans in Borsele voorgaat, dan zal dat wel zo zijn..
Gewetensbezwaarde trouwambtenaar - 'De totalitaire staat werpt het geweten van haar burgers weg als een waardeloos vod'
Dr. J.H. Bavinck
Dr. J.H. Bavinck
Re: Re:
De koster is er meestal welcaprice schreef:Was hij er nog?Matthey schreef:Dan kan je altijd de koster van Borssele even bellen.refo schreef:Hoeft niet altijd zo te zijn er hebben al meermalen fouten in de Saambinder gestaan m.b.t. dominees van overzee!