Ds. A. H. Verhoef
Ds. A. H. Verhoef
Ik weet niet of ik dit hier mag posten maar k heb een vraag. D.V. vrijdag hoopt Ds. Verhoef uit Sint Catherines in Canada naar Nederland over te komen voor 10 dagen. Zijn er al plaatsen bekend waar hij gaat preken?
Ik Den Helder, 19.30 uur.Tiberius schreef:In de Saambinder stond hij al aangekondigd voor vrijdagavond.
Waar precies weet ik niet meer. Ik zal vanavond wel eens kijken voor je.
Gewetensbezwaarde trouwambtenaar - 'De totalitaire staat werpt het geweten van haar burgers weg als een waardeloos vod'
Dr. J.H. Bavinck
Dr. J.H. Bavinck
Klopt. Maar de gegevens van deze site komen uit De Saambinder, en daar ligt de fout dus, want in de Saambinder staat het ook zo vermeld.Tiberius schreef:Bedankt voor de link, Wilhelm.
Al zie ik er direct een fout in staan: Zwijndrecht (ds. Veenendaal) is namelijk een hervormingsavond, geen dankdagdienst.
Dat geldt waarschijnlijk ook voor Zwolle.
Gewetensbezwaarde trouwambtenaar - 'De totalitaire staat werpt het geweten van haar burgers weg als een waardeloos vod'
Dr. J.H. Bavinck
Dr. J.H. Bavinck
Re: Ds. A. H. Verhoef
Ds. Verhoef komt deze week weer over. Helaas stonden er in de Saambinder helemaal geen preekbeurten. Weet iemand al iets van preekbeurten af?
Zondag 20 juli 2008 hoopt ds. A.H. Verhoef om 9.30, 14.00 en 18.00 uur voor te gaan in Gereformeerde Gemeente van Krabbendijke
Worden deze preken opgenomen en ergens online gezet?Zeemeeuw schreef:Zondag 20 juli 2008 hoopt ds. A.H. Verhoef om 9.30, 14.00 en 18.00 uur voor te gaan in Gereformeerde Gemeente van Krabbendijke

Tja Tib, anders moet je zelf even met je cassetterecorder naar Krabb'ndiek...Tiberius schreef:Worden deze preken opgenomen en ergens online gezet?Zeemeeuw schreef:Zondag 20 juli 2008 hoopt ds. A.H. Verhoef om 9.30, 14.00 en 18.00 uur voor te gaan in Gereformeerde Gemeente van Krabbendijke

Tiberius schreef:Worden deze preken opgenomen en ergens online gezet?Zeemeeuw schreef:Zondag 20 juli 2008 hoopt ds. A.H. Verhoef om 9.30, 14.00 en 18.00 uur voor te gaan in Gereformeerde Gemeente van Krabbendijke
Daar heb jij toch helemaal geen tijd voor.
Je hebt nog luisterwerk zat

- Wilma van den Berg
Volgens mij kan dit topic ook dicht; we weten nu inmiddels dat ds. A.H. Verhoef weer even in Nederland is. De tijd, plaats etc. is in de Saambinder, refdag etc. te lezen.....
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!