Serveerster krijgt Porsche als fooi

takkie

Serveerster krijgt Porsche als fooi

Bericht door takkie »

Uitgegeven: 18 augustus 2005 13:23
Laatst gewijzigd: 18 augustus 2005 13:34

STOCKHOLM - Een gepensioneerde Zweed heeft tijdens een etentje met vrienden een serveerster een Porsche als fooi gegeven. Dat berichtte het dagblad Aftonbladet donderdag. De man vroeg de 19-jarige Josefin Justin naar haar leeftijd, en beloofde haar de sportwagen als zij antwoord zou geven. Hoewel ze aannam dat de man een grapje maakte, gaf Justin antwoord, waarop ze zijn telefoonnummer kreeg.

Toen het meisje de volgende dag belde, mocht ze de auto direct komen ophalen. Het bleek een Porsche 924 uit 1979 ter waarde van ruim 3200 euro te zijn. "Er moet wel wat aan gebeuren, bijvoorbeeld een likje verf, maar verder doet alles het prima", aldus Justin.

"Ik keek in haar ogen en zag een engel, en ik dacht: die Porsche moet zij hebben", verklaarde de vrijgevige Zweed zijn ruime fooi.

k heb het verkeerde beroep gekozen geloof ik

;)
Gian

Bericht door Gian »

De eerste Seat's Ibiza hebben ook een porsche motor.
Heb je toch best wel een porsche...

Als je er 1 kan vinden kan je hem denk wel krijgen, maar de meeste zijn al weggeroest.
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
Lizzy

Bericht door Lizzy »

Ach ja Takkie het is maar net waar je waarde aan hecht :!:!:)
Niemand is volmaakt en daarvan ben ik het perfecte voorbeeld.

Afbeelding
nicname

Bericht door nicname »

Oorspronkelijk gepost door takkie
Uitgegeven: 18 augustus 2005 13:23
Laatst gewijzigd: 18 augustus 2005 13:34

STOCKHOLM - Een gepensioneerde Zweed heeft tijdens een etentje met vrienden een serveerster een Porsche als fooi gegeven. Dat berichtte het dagblad Aftonbladet donderdag. De man vroeg de 19-jarige Josefin Justin naar haar leeftijd, en beloofde haar de sportwagen als zij antwoord zou geven. Hoewel ze aannam dat de man een grapje maakte, gaf Justin antwoord, waarop ze zijn telefoonnummer kreeg.

Toen het meisje de volgende dag belde, mocht ze de auto direct komen ophalen. Het bleek een Porsche 924 uit 1979 ter waarde van ruim 3200 euro te zijn. "Er moet wel wat aan gebeuren, bijvoorbeeld een likje verf, maar verder doet alles het prima", aldus Justin.

"Ik keek in haar ogen en zag een engel, en ik dacht: die Porsche moet zij hebben", verklaarde de vrijgevige Zweed zijn ruime fooi.

k heb het verkeerde beroep gekozen geloof ik

;)
't Zat 'm niet in het beroep, maar in de ogen geloof ik ;) :P
WSO

Bericht door WSO »

Dat staat er, ja. 't Had bij wijze van spreken ook een schooljuffrouw kunnen zijn.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
takkie

Bericht door takkie »

k bedoelde ermee te zeggen dat ik dit soort gasten niet elke dag tegenkom in de klas snappie:!
Kislev

Bericht door Kislev »

Dit is een Porsche 924. Door de echte Porsche liefhebbers vaak spottend een Audi genoemd vanwege de Audi motor.

Afbeelding
takkie

Bericht door takkie »

dat is pcies de goeie kleur ook nog;)
Daphne

Bericht door Daphne »

ik heb ok mooie ogen :du:du:du:du:du:du:du:stu:stu:stu
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Kaw
Contacteer:

Bericht door Kaw »

Mijn vriendin vind die van mij ook mooi :sm
Daphne

Bericht door Daphne »

Oorspronkelijk gepost door Kaw
2 Porsches graag :D
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Kaw
Contacteer:

Bericht door Kaw »

Oorspronkelijk gepost door Daphne
Ik heb nu een auto van 3500 euro dus wil niet eens ruilen :P
Daphne

Bericht door Daphne »

Dat is toch nie handig Kaw... dat moet je nooit zeggen... gewoon accepteren en 2 tellen later dat ding omruilen voor cash! :eur:eur:eur:eur:u:u:u:u
Kaw
Contacteer:

Bericht door Kaw »

Dat is toch nie handig Kaw... dat moet je nooit zeggen... gewoon accepteren en 2 tellen later dat ding omruilen voor cash! :eur:eur:eur:eur:u:u:u:u
Ik ben ook niet handig daarin :# Je moest eens weten wat me al door de neus is geboort door mijn eigen eerlijkheid.
Daphne

Bericht door Daphne »

:,:,:,:, Sja... :,:,:, Ik zou zeggen... bedankt he! Echt niet nodig (en dan met gierende banden weg rijden :D:D:D en dan roepen... SUKKEL... K HAD ER AL 1!!!)

(zei de heldhaftige ik) :cool::cool::stu

Een jaartje of wat sprak ik een vriend van mij via de msn. Hij was heel blij, blijer dan blij! Had een stereoinstallatie (zoiets begreep ik) gekocht van mannen die langs de deur verkochten. Hij kijken in hun witte busje. Helemaal geweldig tof en goedkoop, echt een super deal! (Had ie 't over!!).

Maar mij kwam dat 'witte busje' en 'super deal' beetje vreemd en verdacht in de oren. Dus ik zei... Eh... Jan... zijn dat geen boefjes?! :t:cool::cool::cool:

Hij: neeeeeeeeeeeeeeeeeejjoh...

Een dag later (ondertussen hij helemaal in zn nopjes met zn spulletje) kwam ie weer online... zegt ie... die lui hebben me belazerd! Het klopte nie dat ik een euro of 100 korting kreeg... in de winkel zijn die dingen (zo zegt de winkel zelf) van slechte kwaliteit en spot goedkoop....:i:i:i:i:i:i:i

Ik heb eerst medelijdend meegeleefd maar later... kon ik zeggen: I told you sooooooooooo!!! :D:D:D:D:D:D:sm

(K vind t nog wel sneu trouwens hoor :, )
Plaats reactie