Forum tekst downloaden
Forum tekst downloaden
Weet een van jullie of het mogelijk is om van een bepaald forum tekst te downloaden?
Bijvoorbeeld in één keer alle berichten binnen een bepaald topic,
of alle nieuwe berichten sinds je laatste bezoek?
Bijvoorbeeld in één keer alle berichten binnen een bepaald topic,
of alle nieuwe berichten sinds je laatste bezoek?
-
De postings van een bepaalde topic zijn eenvoudig te downloaden door bovenin je scherm 'Pagina' te kiezen en dan 'Opslaan als', vervolgens is het het handigs om bestandstype 'html' te kiezen. Hiermee kun je een complete pagina in 1x opslaan en later nog eens rustig op de eigen PC raadplegen.
Wanneer een topic uit meerdere pagina's bestaat, moet je de pagina's wel één voor één downloaden.
Wanneer een topic uit meerdere pagina's bestaat, moet je de pagina's wel één voor één downloaden.
- jakobmarin
Zie http://www.refoforum.nl/rss.phpKaw schreef:Met een RSS reader? Maar hoe dat werkt?
Wie zegt 'er is geen waarheid' heeft groot gelijk, want die bestaat wél.
Op het OSW-forum had je de mogelijkheid om het hele topic in afdrukweergave te zetten. Vervolgens kon je de hele HTML-pagina opslaan. Helaas gaat dat niet met deze phpBB-versie.
Je zou inderdaad RSS kunnen proberen. Maar dan heb je niet meer dan de 25 laatste berichten. Dus dat schiet ook niet echt op.
Maar wat is precies je probleem?
Je zou inderdaad RSS kunnen proberen. Maar dan heb je niet meer dan de 25 laatste berichten. Dus dat schiet ook niet echt op.
Maar wat is precies je probleem?
-
Kun je het niet gewoon uitprinten?Ma Vis schreef:Tegemoetkoming in posting-gemis van mijn echtgenoot.
Zijn huidige verblijfplaats beschikt niet over internet,
waardoor hij natuurlijk veel informatie mist.
Ik steun geen internetverslaving, maar misschien kan ik op die manier toch wat kennisgemis vergoeden.
Dacht ik...:
Kan je hetook nog inbinden!
Of denk ik dan te simpel?
Hartelijke groeten,
Edele Strijdster
Edele Strijdster
Hm, met die 25 RSS postings zal je inderdaad geen verslaving kunnen voeden.Ma Vis schreef:Tegemoetkoming in posting-gemis van mijn echtgenoot.
Zijn huidige verblijfplaats beschikt niet over internet,
waardoor hij natuurlijk veel informatie mist.
Ik steun geen internetverslaving, maar misschien kan ik op die manier toch wat kennisgemis vergoeden.
Dacht ik...:
Alhoewel: als het over Refoforum gaat kan je misschien 1 pagina 897 keer uitprinten.