Ziekenhuis geweest.

nellie

Ziekenhuis geweest.

Bericht door nellie »

Hallo allemaal ik wil jullie allemaal bedanken dat je voor mij gebeden hebt ,ik heb dinsdag j l een zenuwblokkade gehad en het is geloof ik wel goed gelukt,is nog moeilijk te beoordelen,en heb ook niet zoveel napijn als de vorige keer.
Dit is namelijk de vierde keer al dit jaar.
Ik kreeg een roesje maar dat ging niet helemaal goed want ik heb de naald wel gevoeld :cry: toen vroegen ze slaap je nog niet? nee dus.
Dus toen spoten ze ma plat ,het was 1 uur en 5 uur mocht ik in een rolstoel naar huis,maar ik heb weer gevoel in mijn been en kan ook weer gewoon lopen,niet te lang natuurlijk maar het gaat.
Heb zondag ook weer in de (harde) kerkbank gezeten ,een hele prestatie nou dat was het dan Hartelijke groet Nellie.
Christiaan

Re: Ziekenhuis geweest.

Bericht door Christiaan »

nellie schreef:Hallo allemaal ik wil jullie allemaal bedanken dat je voor mij gebeden hebt ,ik heb dinsdag j l een zenuwblokkade gehad en het is geloof ik wel goed gelukt,is nog moeilijk te beoordelen,en heb ook niet zoveel napijn als de vorige keer.
Ik kreeg een roesje maar dat ging niet helemaal goed want ik heb de naald wel gevoeld :cry: toen vroegen ze slaap je nog niet? nee dus.
Dus toen spoten ze ma plat ,het was 1 uur en 5 uur mocht ik in een rolstoel naar huis,maar ik heb weer gevoel in mijn been en kan ook weer gewoon lopen,niet te lang natuurlijk maar het gaat.
Heb zondag ook weer in de (harde) kerkbank gezeten ,een hele prestatie nou dat was het dan Hartelijke groet Nellie.
Oke. Sterkte verder!
Bij het lezen van de bijbel zijn twee fouten mogelijk: men neemt alles letterlijk of met vergeestelijkt alles (Blaise Pascal)

Wij zijn bedelaars, dat is waar. (Dr. Maarten Luther)
edele strijdster

Bericht door edele strijdster »

Fijn, dat je weer gevoel hebt in je been, dat je (weer) in een harde kerkbank kon zitten en dat je weer een stukje kan lopen!! Was het gevoel in je been weg voor je deze behandeling kreeg?
HOpelijk knap je verder ook weer snel op!

Sterkte hoor in alles!
Hartelijke groeten,
Edele Strijdster
jvdg

Bericht door jvdg »

nellie schreef:Hallo allemaal ik wil jullie allemaal bedanken dat je voor mij gebeden hebt ,ik heb dinsdag j l een zenuwblokkade gehad en het is geloof ik wel goed gelukt,is nog moeilijk te beoordelen,en heb ook niet zoveel napijn als de vorige keer.
Ik ben heel blij dat je de kerkbanken mocht weerstaan.
Opzich al een reden tot dankbaarheid.

Al was het een reden tot dankbaarheid, ik vermoed dat ook voor jouw geldt dat dankbaarheid een moeilijk te ervaren stuk is......
Misschien wel moeilijker dan........
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

Sterkte met opknappen.
nellie

Bericht door nellie »

Tiberius schreef:Sterkte met opknappen.
Dank je wel groeten Nel.
nellie

Bericht door nellie »

Hartelijk bedankt doe nog rustig aan Groeten Nellie
nellie

Bericht door nellie »

edele strijdster schreef:Fijn, dat je weer gevoel hebt in je been, dat je (weer) in een harde kerkbank kon zitten en dat je weer een stukje kan lopen!! Was het gevoel in je been weg voor je deze behandeling kreeg?
HOpelijk knap je verder ook weer snel op!

Sterkte hoor in alles!
Hoi Edele Strijdster mijn gevoel in mijn been is niet helemaal weg, maar met die behandeling spuiten ze er verdoving in en dan heb je helemaal geen gevoel meer dat moet dan weer wegtrekken.

Groeten nellie.
nellie

Bericht door nellie »

Ik weet niet hoe ik JvdG moet bedanken ,dus doe ik het hier maar ja.. over dankbaarheid dat is en moeilijk stuk ik denk dat ik het op een hand kan tellen dat ik dat echt mocht ervaren. een gekregen goed. Groeten nellie.
nellie

Bericht door nellie »

Christiaan schreef:
Oke. Sterkte verder!

Bedankt Christiaan.
freek

Bericht door freek »

Je kunt ze beter allemaal in één keer bedanken :)

Ook nog veel sterkte iig!
Wilma van den Berg

Bericht door Wilma van den Berg »

Ha Nellie,

Sterkte verder. Hopelijk knap je snel op en heeft de operatie het gewenste resultaat.
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

veel sterkte verder. hopelijk knap je snel weer op
Ik weet, mijn Verlosser leeft
nellie

Bericht door nellie »

freek schreef:Je kunt ze beter allemaal in één keer bedanken :)

Ook nog veel sterkte iig!
Dank je wel.
Ik vind het aardiger om iedereen persoonlijk te bedanken.
Groeten Nellie.
Bonny
Contacteer:

Bericht door Bonny »

Sterkte met je herstel. Misschien kun je zondag een kussen of een goede stoel meenemen, zodat je de dienst 'lekker' kunt uitzitten.
The Groom's still waiting at the altar
Plaats reactie