Ziekenhuis,
Ziekenhuis,
Hallo allemaal,
Ik wil met schroom iets aan jullie vragen.
Ik moet 11 september weer naar het ziekenhuis om een zenuwblokkade te laten doen,en ik zie daar erg tegenop.
Nu is mijn vraag zouden jullie ook voor mij willen bidden?
Het klinkt misschien raar maar het is toch groot als er nog aan je gedacht wordt in moeilijke tijdn.
Het is nl. al de vierde keer dit jaar .
Ik wil jullie bij voorbaat hartelijk bedanken. Groeten nellie.
Ik wil met schroom iets aan jullie vragen.
Ik moet 11 september weer naar het ziekenhuis om een zenuwblokkade te laten doen,en ik zie daar erg tegenop.
Nu is mijn vraag zouden jullie ook voor mij willen bidden?
Het klinkt misschien raar maar het is toch groot als er nog aan je gedacht wordt in moeilijke tijdn.
Het is nl. al de vierde keer dit jaar .
Ik wil jullie bij voorbaat hartelijk bedanken. Groeten nellie.
Hartelijk bedankt zo kunnen we elkanders lasten dragen ,en een hand en een voet zijn.jvdg schreef:Ik denk jouw opzien te begrijpen.
Natuurlijk zullen we jou in onze gebeden gedenken.
Ik weet dat je het niet van mensen verwacht, maar op het gebed kan en wil God grote wonderen doen!!!
Groeten Nellie.
- Christiaan
Ja verwacht het van de Heere.
Heel veel sterkte.
Hoop en bid dat je kracht mag ontvangen en ook dat je er niet tegenop zal zien.
Heel veel sterkte.
Hoop en bid dat je kracht mag ontvangen en ook dat je er niet tegenop zal zien.
Bij het lezen van de bijbel zijn twee fouten mogelijk: men neemt alles letterlijk of met vergeestelijkt alles (Blaise Pascal)
Wij zijn bedelaars, dat is waar. (Dr. Maarten Luther)
Wij zijn bedelaars, dat is waar. (Dr. Maarten Luther)
- JolandaOudshoorn
- Wilma van den Berg
-
Hoi Wilma eindelijk eens een normale naamWilma van den Berg schreef:Nellie, van harte sterkte toegewenst. Verwacht het niet van mensen maar van Hem alleen Die het Zelf gezegd heeft: Ik zal u niet begeven en niet verlaten!
Sterkte in alles! Ik denk aan je!
Sterkte, Nellie.
Wat voor rugoperatie was het? Scoliose ofzo?
Heb je er nog zoveel pijn van dan, dat er zoveel keer een zenuwblokkade behandeling gedaan moet worden?
Het meeleven en meebidden van forummers/chatters is een zegen, heb ik enkele weken geleden mogen ervaren. De situatie kan dan nog wel hetzelfde zijn, maar hoe je het draagt is anders.
Gesterkt vooral door dit gebed:
Neem, HEER', mijn bange klacht ter oren;
Zie, als 't aan woorden mij ontbreekt,
Wat d' overdenking in mij spreekt;
Verwaardig U, uit 's hemels koren,
Mijn stem te horen.
Heb je er nog zoveel pijn van dan, dat er zoveel keer een zenuwblokkade behandeling gedaan moet worden?
Het meeleven en meebidden van forummers/chatters is een zegen, heb ik enkele weken geleden mogen ervaren. De situatie kan dan nog wel hetzelfde zijn, maar hoe je het draagt is anders.
Mijn stem te horen.
Dank je wel ja het is en hele steun,bij mij zijn er 3 wervels vastgezet bot uit mijn heup gehaals en tussen mijn wervels vastgezet,via de buik geopereerd,3 maanden plat moeten liggen in het gips van mijn schouders tot mijn knie.Tiberius schreef:Sterkte, Nellie.
Mijn stem te horen.
Ne begint die wervel erboven te slijten vandaat dat ik in jan, j. l. drie proefblokkades en een def. gehad heb, die is nu uitgewerkt dus moet ik in sept. weer.,de meeste pijn heb ik in mijn been.
Voor ik geopereerd werd zat ik in de rolstoel en na mijn operatie werk ik weer vrijwilligerwerk het is allemaal eem beetje kort geschreven maar er zijn ook grote wonderen gebeurt zelfs de chirurg vond dat na 6 weken was het bot al helemaal aangegroeid.
Hartelijke Groet Nellie.