Waarom plaatsen we dit hier?
Het is ronduit tegen Gods Woord en belofte in.
Bidden helpt niet bij hartoperatie
- Miscanthus
Ijzersterk!Oorspronkelijk gepost door Kevertje
En dit dan?
je handtekening is de sleutel.
de wetenschap niet.
Ik heb een paar jaar geleden een artikel gelezen over een soortgelijk onderzoek in Amerika. Maar daar was de titel: Bidden helpt!
Ik vraag me altijd af wat ik met zulke onderzoeken aan moet. Bevestiging op zo'n manier hebben we toch niet nodig, en ik denk ook niet dat we anderen kunnen overtuigen met dergelijke onderzoeken.
Ik vraag me altijd af wat ik met zulke onderzoeken aan moet. Bevestiging op zo'n manier hebben we toch niet nodig, en ik denk ook niet dat we anderen kunnen overtuigen met dergelijke onderzoeken.
op deze manier is het natuurlijk een verwaterd onderzoek, natuurlijk helpen de gebeden tot de afgoden niet, wil je een echt onderzoek doen moet je het met de verschillende groepen afzonderlijk doen en niet alles door elkaar gooien. Bovendien hoe vaak worden er geen gebeden in ongeloof gedaan? Hoe vaak denken wij niet tijdens ons gebed diep in ons hart dat het toch niet helpt?gebeden gezegd werden door christenen, moslims, joden, boeddhisten en andere gelovigen
Met vriendelijke groet, Egbert.
Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15
ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15
ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
Het is toch niet zo dat geben gegarandeerd betere resultaten geeft op het gebied van ziekte en gezondheid?
Als voor een zieke gebeden wordt, en hij wordt niet beter maar weet zich wel gekend door God is dat gebed toch ook verhoord?
Het is toch niet zo dat een gebed pas geslaagd is als de zieke geneest?
Als voor een zieke gebeden wordt, en hij wordt niet beter maar weet zich wel gekend door God is dat gebed toch ook verhoord?
Het is toch niet zo dat een gebed pas geslaagd is als de zieke geneest?
Be yourself, there are plenty of others.
- ndonselaar
- Contacteer: