Windows Live Messenger foutcode
Windows Live Messenger foutcode
Ik kan niet inloggen met mijn msn. Ik krijg steeds een foutcode! Overigens kunnen anderen wel op msn inloggen. Ik heb al heel wat forums afgestruind, maar nergens de oplossing gevonden. Ik werk op Vista. Aanmelden op een andere Xp pc lukt wel, dus moet het toch op de computer zitten. Echt het is een super merkwaardig probleem. Ik ben al een paar weken niet online. Wie kan mij hierin raad geven of helpen met tips enz.
Bekend probleem in Vista. Lijkt me sterk dat er niks over op het web staat. Vooralsnog heb ik de beste oplossing, Vista in de open haard, en xp instaleren.
Zoek anders eens in helpmij.nl forum.
Succes!
Zoek anders eens in helpmij.nl forum.
Succes!
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
Als je geholpen wil worden moet je toch eerst meer info geven. Welke versies, welke updates, welke foutmelding, welke hardware, wat al geprobeerd.
Vista in de open haard kan ook maar is niet CO2 neutraal. Je moet wel eigenlijk altijd wachten op SP1 voordat je Windhoos-dingen installeert. Ik ben in ieder geval aan Vista nog niet begonnen.
Vista in de open haard kan ook maar is niet CO2 neutraal. Je moet wel eigenlijk altijd wachten op SP1 voordat je Windhoos-dingen installeert. Ik ben in ieder geval aan Vista nog niet begonnen.
Het is een spiksplinter nieuwe HP 8080 met Vista premium erop. Ik heb al diverse tips geprobeerd. Bijvoorbeeld een aantal dll bestanden opnieuw installeren. Ook heb ik Windows Live al een keer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Je leest best veel over dit probleem, maar echt een oplossing gevonden, nee dat heb ik nog niet. Mijn vraag is zijn er nog meer die hier problemen mee hebben?