Opmerkelijke berichten
Opmerkelijke berichten
Een Roemeense vrouw heeft zondag op 67-jarige leeftijd een tweeling gebaard. Volgens het ziekenhuis Boekarest heeft nog niet eerder een vrouw van die leeftijd een kind gebaard. Een van de baby's, meisjes, overleed kort na de geboorte. De ander verkeert in goede gezondheid. De vrouw is een gepensioneerde universiteitsdocente. Ze heeft negen jaar lang met behandelingen voor vruchtbaarheid geprobeerd zwanger te raken.
Bizar. De vrouw was in eerste instantie zwanger van een 3 ling. Het 3e kindje overleed met 10 weken. Het 2e kindje is ze verloren tijdens de bevalling en haar enig geboren kindje weegt 1400 gram en 't gaat allemaal prima met haar....
1400 gram...nog geen 3 pakken suiker... minder dan de helft wat een kindje gemiddeld weegt. Zo'n oude vrouw en dan nog een kind... sorry, ik vind het om te janken :#
1400 gram...nog geen 3 pakken suiker... minder dan de helft wat een kindje gemiddeld weegt. Zo'n oude vrouw en dan nog een kind... sorry, ik vind het om te janken :#
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Of het een gezicht is ja of nee.... ik heb eens gekraamd bij een vrouw van 42/43 .... 't kon mn moeder zijn. Eerst cariere dan pas kindjes :ha:ha:ha:ha:ha
Die vrouw zag er idd niet uit... k werd eigenlijk boos toen 'k het zag... die vrouw moet toch een gaatje in dr hoofd hebben?! Als je pech hebt... sterf je op je 75 (en das nie eens echt heel bijzonder als dat zo zou zijn) Dat wil zeggen.... 't kind zal een jaar of 8 zijn als dr moeder overlijdt.... dat vind ik om te janken...!
De artsen zijn ook knetter gek!!!
Die vrouw zag er idd niet uit... k werd eigenlijk boos toen 'k het zag... die vrouw moet toch een gaatje in dr hoofd hebben?! Als je pech hebt... sterf je op je 75 (en das nie eens echt heel bijzonder als dat zo zou zijn) Dat wil zeggen.... 't kind zal een jaar of 8 zijn als dr moeder overlijdt.... dat vind ik om te janken...!
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Oorspronkelijk gepost door Daphne
Of het een gezicht is ja of nee.... ik heb eens gekraamd bij een vrouw van 42/43 .... 't kon mn moeder zijn. Eerst cariere dan pas kindjes :ha:ha:ha:ha:ha
Het risico alleen al.
Ik vergeet er overigens bij.... dat het kind waarschijnlijk ook geen papa heeft.... (gokje)! Dan ben je wees op je 8e (+/-):#Oorspronkelijk gepost door Daphne
Zoek maar op...Oorspronkelijk gepost door Gabriellemaak ons nou niet nieuwsgierig, zet het bericht er even bijOorspronkelijk gepost door Marjan
Niet zozeer een opmerkelijk bericht, als wel een opmerkelijke foto...
bladzijde 9 van het rd.
Waar heb ik die meer gezien?
Be yourself, there are plenty of others.