Stel gooit baby uit rijdende auto

tukkertje
Contacteer:

Stel gooit baby uit rijdende auto

Bericht door tukkertje »

Uitgegeven: 11 februari 2005 07:19
Laatst gewijzigd: 11 februari 2005 07:19

MIAMI - De Amerikaanse politie is in de omgeving van Miami, in de staat Florida, op zoek naar een stel dat donderdag een pasgeboren baby uit een rijdende auto heeft gegooid.

Het kind is met ernstige verwondingen opgenomen in een ziekenhuis, meldde de politie in Fort Lauderdale.

Hoe ver kun je gaan???
Lassie

Bericht door Lassie »

heel ver zo te merken.

Snap je niet en daar kun je niet bij met je verstand.
tukkertje
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Nee, zulke mensen moeten ze opsluiten en noooooit meer loslaten.
Lassie

Bericht door Lassie »

Oorspronkelijk gepost door tukkertje
of moeten begeleidt worden!!!
tukkertje
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Oorspronkelijk gepost door Lassie

Ja in de gevangenis. Levenslang.
Andre

Bericht door Andre »

Oorspronkelijk gepost door Lassie

Ja in de gevangenis. Levenslang.
en zo is 't!:ha
refo

Bericht door refo »

In Nederland slopen (letterlijk) ze kinderen uit de moederschoot. Hoe ver kun je gaan?
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Lassie

Bericht door Lassie »

Stel: ik ben net bevallen van een zoon/dochter ik krijg een behoorlijke depressie en gooi mijn zoon/dochter van me af op de grond.
refo

Bericht door refo »

Dat klinkt idd al weer anders, terwijl het er hetzelfde uitziet.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
arend

Bericht door arend »

Wat heeft het voor zin om hier elke keer van die topics te openen waarin een een of ander schokkend bericht geplaatst wordt, waarop iedereen vervolgens zijn commentaar van borreltafel-niveau kan spuien? Als je dat zo leuk vindt, koop dan de telegraaf en ga naar het café.
Voor al dit soort berichten geldt: we kennen de omstandigheden niet, we hebben geen idee van wat er echt gebeurd is. Is het dan aan ons om op 4.000 kilometer afstand te bepalen dat de daders "hun leven lang in de gevangenis geholpen moeten worden"? Wat is dat voor Christendom? "En oordeelt niet en gij zult niet geoordeeld worden. En veroordeelt niet en gij zult niet veroordeeld worden; laat los en gij zult losgelaten worden. " Dat staat er niet voor niets. Mij komt de wrake toe, zegt de Heere! Hou die beschamende en hoogmoedige borrelpraat-veroordelingen alsjeblieft voor je.
Marjan

Bericht door Marjan »

Er zijn hier in Nederland ook verschillende gevallen bekend van pasgeboren baby's die gedood zijn door de moeder of ouders. Ik denk meestal uit radeloosheid, of door een psychose. Ik denk maar zelden uit zuivere slechtheid.
Niet te snel oordelen...
Be yourself, there are plenty of others.
refo

Bericht door refo »

Oorspronkelijk gepost door arend
Wat heeft het voor zin om hier elke keer van die topics te openen waarin een een of ander schokkend bericht geplaatst wordt, waarop iedereen vervolgens zijn commentaar van borreltafel-niveau kan spuien? Als je dat zo leuk vindt, koop dan de telegraaf en ga naar het café.
Voor al dit soort berichten geldt: we kennen de omstandigheden niet, we hebben geen idee van wat er echt gebeurd is. Is het dan aan ons om op 4.000 kilometer afstand te bepalen dat de daders "hun leven lang in de gevangenis geholpen moeten worden"? Wat is dat voor Christendom? "En oordeelt niet en gij zult niet geoordeeld worden. En veroordeelt niet en gij zult niet veroordeeld worden; laat los en gij zult losgelaten worden. " Dat staat er niet voor niets. Mij komt de wrake toe, zegt de Heere! Hou die beschamende en hoogmoedige borrelpraat-veroordelingen alsjeblieft voor je.
Voor deze posting geldt mutatis mutandis hetzelfde. Of je nou een kind uit de auto gooit of een ander beticht van hoogmoed. Zonde is het.
Mij komt de wrake toe wil niet zeggen dat de mens geen mening heeft.

Wat niet wegneemt dat al die topics van mij ook niet hoeven. Ze komen vooral uit één (achter)hoek.
--------------
Marjan

Bericht door Marjan »

Oorspronkelijk gepost door refo
Oorspronkelijk gepost door arend

Voor deze posting geldt mutatis mutandis hetzelfde. Of je nou een kind uit de auto gooit of een ander beticht van hoogmoed. Zonde is het.
Mij komt de wrake toe wil niet zeggen dat de mens geen mening heeft.

Wat niet wegneemt dat al die topics van mij ook niet hoeven. Ze komen vooral uit één (achter)hoek.
Zonde is het? Gooi het nou niet op één hoop alsjeblieft, een baby uit de auto gooien of iemand op de vingers tikken (terecht, welgemeend en fatsoenlijk).
Be yourself, there are plenty of others.
tukkertje
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Oorspronkelijk gepost door refo

Wel even bij de les blijven Refo en beter je huiswerk doen:mad::mad:
Barryvrouw

Bericht door Barryvrouw »

Oorspronkelijk gepost door refoZe komen vooral uit één (achter)hoek.
:u:u:u:u:u
Met je gedachten ergens anders, ben je altijd overal.
Plaats reactie