Auto met twee doden op A50

Lassie

Bericht door Lassie »

Uitgegeven: 8 februari 2005 06:58
Laatst gewijzigd: 8 februari 2005 12:58

HATTEMERBROEK -De politie heeft dinsdagochtend een auto met twee dode personen aangetroffen op de snelweg A50 (Zwolle - Arnhem) richting Apeldoorn. De politie gaat uit van een misdrijf. Tot dinsdagochtend 09.00 uur was de A50 in de richting van Apeldoorn afgesloten zodat ter plaatse rechercheonderzoek kon worden uitgevoerd.

Inmiddels is de auto met daarin de twee slachtoffers door de politie weggetakeld en vervoerd naar een politiebureau in de regio.

"Daar zal het onderzoek van het voertuig en de slachtoffers worden voortgezet", zo meldde de politiewoordvoerder. De A50 was vanaf 09.00 uur weer vrij voor al het verkeer.

Vluchtstrook

De personenauto werd rond 04.00 uur ter hoogte van Hattem op de vluchtstrook gevonden door een passerende automobilist, die de politie inschakelde. De identiteit van de twee slachtoffers is nog niet bekend.

[Aangepast op 8/2/05 door Lassie]
tukkertje
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Wild west in Rijssen

In Rijssen is vanochtend vroeg een huis beschoten.

Rond kwart voor vijf werd het vuur geopend op de ruiten van een huis aan de Lentfertsweg. Er zijn negen schoten gelost. De politie van Rijssen is nog op zoek naar iemand die vlak na het schieten met gedoofde lichten wegreed. Er is nu een buurtonderzoek aan de gang, de politie gaat ervan uit dat de dader geschoten heeft vanwege relatieproblemen.

Kogelgaten kijken
RIJSSEN - De beschieting van een huis aan de Lentfersweg ging gisteren als een lopend vuurtje door Rijssen. De eerste ‘ramptoeristen’ laten dan ook niet lang op zich wachten...

Vier jongens komen ’s middags aanrijden op de scooter en stoppen bij de woning, waarop eerder die nacht meerdere kogels zijn afgevuurd. Ze kijken zwijgend naar de tien kogelgaten in drie ramen op de begane grond, die door de technische recherche van een stickertje zijn voorzien met de cijfers 1 tot en met 10. ‘Mijn achterneef hoorde op de politiescanner dat hier was geschoten, vandaar dat we even een kijkje zijn komen nemen’, zegt eén van hen. Even verderop staan een jongen en meisje op een aantal vrienden te wachten. ‘Ik kwam hier om tien voor vijf vanmorgen in alle vroegte langs op weg naar huis vanuit Lucky. En toen zag ik hier overal al politie. Ik woon een stuk verderop aan de Lentfersweg, en we zijn vandaag al door diverse familieleden gebeld met de vraag of onze woning soms was beschoten...’, lacht ze.

Op het balkon van de flat tegenover de bewuste woning staat een jongen naar de ‘ramptoeristen’ te kijken. Als antwoord op de vragende blikken van de mensen beneden geeft hij met een breed armgebaar aan niets van het schietincident te hebben gemerkt.

Schrok me rot toen ik dit hoorde. Heb 24 jaar aan de lentfertsweg gewoond. Mijn ouders wonen er nog.

[Aangepast op 8/2/05 door tukkertje]
Lecram

Bericht door Lecram »

Oorspronkelijk gepost door Lassie

Uitgegeven: 8 februari 2005 06:58
Laatst gewijzigd: 8 februari 2005 12:58

HATTEMERBROEK -De politie heeft dinsdagochtend een auto met twee dode personen aangetroffen op de snelweg A50 (Zwolle - Arnhem) richting Apeldoorn. De politie gaat uit van een misdrijf. Tot dinsdagochtend 09.00 uur was de A50 in de richting van Apeldoorn afgesloten zodat ter plaatse rechercheonderzoek kon worden uitgevoerd.

Inmiddels is de auto met daarin de twee slachtoffers door de politie weggetakeld en vervoerd naar een politiebureau in de regio.

"Daar zal het onderzoek van het voertuig en de slachtoffers worden voortgezet", zo meldde de politiewoordvoerder. De A50 was vanaf 09.00 uur weer vrij voor al het verkeer.

Vluchtstrook

De personenauto werd rond 04.00 uur ter hoogte van Hattem op de vluchtstrook gevonden door een passerende automobilist, die de politie inschakelde. De identiteit van de twee slachtoffers is nog niet bekend.

Ik ben er vanochtend nog langsgereden, maar was helaas enkele minuten te laat om de auto nog te zien. De weg was toen net vrijgegeven.
wim

Bericht door wim »

Oorspronkelijk gepost door Lecram
... maar was helaas enkele minuten te laat ...
Helaas??? Ramptoerist!
Lecram

Bericht door Lecram »

Oorspronkelijk gepost door wim
Helaas??? Ramptoerist!
Zou jij met je ogen dicht zijn langsgereden?
Daphne

Bericht door Daphne »

Oorspronkelijk gepost door wim
Helaas??? Ramptoerist!
Zou jij met je ogen dicht zijn langsgereden?
Dat is ten zeerste afgeraden (tenzij je de ramptoeristen een toegift wil geven... -> nog een keer kijken :$:$:$:$:$)
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Lecram

Bericht door Lecram »

Het gebeurt me ook niet elke dag dat ik in Zwolle moet zijn en dan ook nog wel zo dichtbij een plek waar een moord is gepleegd.
Daphne

Bericht door Daphne »

Nou... :! ik heb nog een veel spannender verhaal (waargebeurd...) van dichtbij..... :$:$:$
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Lassie

Bericht door Lassie »

Het gebeurt me ook niet elke dag dat ik in Zwolle moet zijn en dan ook nog wel zo dichtbij een plek waar een moord is gepleegd.
wie zegt dat er in zwolle een moord is gepleegd????

ik merk het al weer je luistert ook maar met 1 oor!!!!!
Jelle

Bericht door Jelle »

Het was een MERCEDES zag ik.
Lecram

Bericht door Lecram »

En jij leest met je ogen dicht. Ik schrijf nergens dat het in Zwolle is gebeurd, maar dat IK IN ZWOLLE MOEST ZIJN. En VLAKBIJ ZWOLLE is het gebeurd, knooppunt HATTEMERBROEK. En daar moest ik inderdaad overheen.
Lambertus

Bericht door Lambertus »

rij es wat vaker via en door amsterdam je ziet dan van alles en dan valt een eventuele moord als deze niet eens meer op

Sterker nog als ik een blauwe tent op straat zie dan is zo van nee hè nou moet ik weer omrijden

tja das mokum
Lassie

Bericht door Lassie »

En jij leest met je ogen dicht. Ik schrijf nergens dat het in Zwolle is gebeurd, maar dat IK IN ZWOLLE MOEST ZIJN. En VLAKBIJ ZWOLLE is het gebeurd, knooppunt HATTEMERBROEK. En daar moest ik inderdaad overheen.
Ik bedoelde hier mee te zeggen:

die moord hoeft niet in de buurt van Zwolle gepleegd zijn (kan net zo goed in zeeland gepleegd zijn) maar de auto bij hattem neer hebben gezet.
;-)

Barryvrouw

Bericht door Barryvrouw »

Baantjer...........
Met je gedachten ergens anders, ben je altijd overal.
Daphne

Bericht door Daphne »

Ik bedoelde hier mee te zeggen:

die moord hoeft niet in de buurt van Zwolle gepleegd zijn (kan net zo goed in zeeland gepleegd zijn) maar de auto bij hattem neer hebben gezet.
:$

Ja fijn... rondkarren met 2 lijken
Plaats reactie