Het anti-Marnix topic

Gesloten
Marnix

Het anti-Marnix topic

Bericht door Marnix »

Beste mensen,

Talloze topics gaan off-topic doordat er van een inhoudelijke discussie wordt overgestapt op een discussie waarom ik hier niet welkom ben en wat ik allemaal verkeerd doe.

Zullen we nou in die topics lekker inhoudelijk blijven.... Over mij klagen, me uitmaken voor arminiaan, onbijbels, dwaalleraar, ketter etc. kan dan in dit topic gebeuren. Zo houden we het een beetje gescheiden en blijven die andere topics on-topic.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Rens

Re: Het anti-Marnix topic

Bericht door Rens »

Marnix schreef:Beste mensen,

Talloze topics gaan off-topic doordat er van een inhoudelijke discussie wordt overgestapt op een discussie waarom ik hier niet welkom ben en wat ik allemaal verkeerd doe.

Zullen we nou in die topics lekker inhoudelijk blijven.... Over mij klagen, me uitmaken voor arminiaan, onbijbels, dwaalleraar, ketter etc. kan dan in dit topic gebeuren. Zo houden we het een beetje gescheiden en blijven die andere topics on-topic.
ik weet alleen dat ik mij in al die aantijgingen niet herken.

sterkte Marnix.......is er tenminste één die waardig blijft!!
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Mariavt

Re: Het anti-Marnix topic

Bericht door Mariavt »

Rens schreef:
Marnix schreef:Beste mensen,

ik weet alleen dat ik mij in al die aantijgingen niet herken.

sterkte Marnix.......is er tenminste één die waardig blijft!!
Mag ik me hierbij aansluiten..................
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !

He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
Daphne

Bericht door Daphne »

:shock: :?:
Breekijzertje

Bericht door Breekijzertje »

Sterkte jongen! We staan allemaal achter je........op enkele zeurpieten na dan......... :shock:
memento

Bericht door memento »

Op slot

Onzin topics gaan op slot!

Uw moderator
Gesloten