Beste mensen,
Talloze topics gaan off-topic doordat er van een inhoudelijke discussie wordt overgestapt op een discussie waarom ik hier niet welkom ben en wat ik allemaal verkeerd doe.
Zullen we nou in die topics lekker inhoudelijk blijven.... Over mij klagen, me uitmaken voor arminiaan, onbijbels, dwaalleraar, ketter etc. kan dan in dit topic gebeuren. Zo houden we het een beetje gescheiden en blijven die andere topics on-topic.
Het anti-Marnix topic
Het anti-Marnix topic
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Re: Het anti-Marnix topic
ik weet alleen dat ik mij in al die aantijgingen niet herken.Marnix schreef:Beste mensen,
Talloze topics gaan off-topic doordat er van een inhoudelijke discussie wordt overgestapt op een discussie waarom ik hier niet welkom ben en wat ik allemaal verkeerd doe.
Zullen we nou in die topics lekker inhoudelijk blijven.... Over mij klagen, me uitmaken voor arminiaan, onbijbels, dwaalleraar, ketter etc. kan dan in dit topic gebeuren. Zo houden we het een beetje gescheiden en blijven die andere topics on-topic.
sterkte Marnix.......is er tenminste één die waardig blijft!!
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Re: Het anti-Marnix topic
Mag ik me hierbij aansluiten..................Rens schreef:ik weet alleen dat ik mij in al die aantijgingen niet herken.Marnix schreef:Beste mensen,
sterkte Marnix.......is er tenminste één die waardig blijft!!
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4