Wat kan in 2007 echt niet meer?
Wat kan in 2007 echt niet meer?
Komtie:
Witte sportsokken onder een nette broek.
Nee hé, niet wéér een nieuw topic.........
:

Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
Re: Wat kan in 2007 echt niet meer?
O? Ik zie dat nog vaak genoeg! Dus dan is degene die dat draagt zeker hopeloos ouderwets?Breekijzertje schreef:Komtie:
Wat kan in 2007 niet meer? Leven in 2006.
Waarom niet. Aan dit subforum te zien lopen de topics goed, er wordt veel op gereageerd.Mariavt schreef:Nee hé, niet wéér een nieuw topic.........:
Zelf ben ik niet zo van trends volgen. Wat je echt meer kan maken is 2006 als datum opgeven. En witte sokken onder een nette broek kon volgens de trendsetters al jaren niet.

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Met een uitzondering voor het reformatorische onderwijsrefo schreef:Handgeschreven sollicitatiebrieven.
"People often asked me: What is the secret of your succes? I answer always that I have no other secret but this, that I have preached the gospel, not about the gospel, but the gospel"
C.H. Spurgeon.
C.H. Spurgeon.
bretels bij je sportbroekBreekijzertje schreef:Komtie:

Marnix schreef:Waarom niet. Aan dit subforum te zien lopen de topics goed, er wordt veel op gereageerd.Mariavt schreef:Nee hé, niet wéér een nieuw topic.........:
Die topics lopen niet goed.
Het is opgaan, blinken en verrekte snel verzinken, zonder enige inhoud of diepgang.
Moet het altijd zo serieus, nee natuurlijk niet!
Maar alles met mate........
Zelf ben ik niet zo van trends volgen. Wat je echt meer kan maken is 2006 als datum opgeven. En witte sokken onder een nette broek kon volgens de trendsetters al jaren niet.
D'r ging iets mis:jvdg schreef:Marnix schreef:Waarom niet. Aan dit subforum te zien lopen de topics goed, er wordt veel op gereageerd.Mariavt schreef:Nee hé, niet wéér een nieuw topic.........:
Het is opgaan, blinken en verrekte snel verzinken, zonder enige inhoud of diepgang.
Mijn posting was:
Jahhhhhhhhh, wat wilde je zeggen jvdg???????????????
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
-
Heeeerlijk, eindelijk een vent die het begrijpt.Breekijzertje schreef:Komtie:
Dus jij kan gewoon 's ochtends zelf je sokjes pakken?
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:Barryvrouw schreef: Dus jij kan gewoon 's ochtends zelf je sokjes pakken?
Moderatorbericht:
Vind ik ook, moet ie maar beter lezen ................jvdg schreef:Een goed verstaander heeft maar een half woord nodig..........Rens schreef:Jahhhhhhhhh, wat wilde je zeggen jvdg???????????????
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !